در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران؛

دو تندیس ارزشمند جشنواره سینما حقیقت به بوشهری ها رسید

استاندار زنجان گفت: فعالیت در حوزه فرهنگ و تولید محتوای غنی برای تاثیرگذاری در جامعه، امری سخت اما اثرگذار است.
استاندار زنجان گفت: فعالیت در حوزه فرهنگ و تولید محتوای غنی برای تاثیرگذاری در جامعه، امری سخت اما اثرگذار است.
کد خبر: ۱۳۶۳۷۳۷
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان گفت: تمرکز در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی باید در اولویت باشد و با توجه به ظرفیت های خوبی که در استان موجود است از طریق هم افزایی اداره کل امور اجتماعی استانداری و دستگاههای متولی می توان خروجی با کیفیتی از اجرای برنامه ها و هدفگذاری ها بدست آورد.

استاندار زنجان با بیان اینکه به برخی از مسائل فرهنگی و اجتماعی باید از راه عقل پاسخ داد، افزود: برای مسائلی همچون حجاب که امنیت روانی جامعه را به همراه دارد نمی توان با تبلیغات سطحی به نتیجه رسید و باید بر اساس معیارهای عقلی، محتوای فرهنگی غنی و مناسبی تولید کرد.

مقام عالی اجرایی دولت در استان با بیان مثالی درباره برنامه های انیمیشن صداوسیما که به سوالات شرعی با زبان و بیان ساده پاسخ می دهد و بسیار هم تاثیرگذار است، اظهار داشت: هر کسی بتواند محصولات فرهنگی قابل توجه عموم، تولید کند پیروز است و با انجام کارهای سخت در حوزه فرهنگی می توان به نتیجه مطلوب رسید.

استاندار زنجان پیشنهاد کرد: در نقاطی از شهر که مسائل اجتماعی و فرهنگی کمتر مورد توجه واقع شده، نوع ناهنجاری موجود در آن منطقه شناسایی شود و سپس بر اساس آن مسئله، اقداماتی انجام گیرد تا ناهنجاری را به هنجار اجتماعی و فرهنگی قابل قبول تبدیل نماید.

افشارچی در عین حال تاکید کرد: نباید اجازه داد نوجوانان و جوانان ما تحت تاثیر سبک زندگی غربی قرار گیرند و وظیفه متولیان فرهنگ، امروز متفاوت با چند سال قبل است و باید بر اساس نیاز جامعه هدف، برای آنها برنامه دقیق و منسجمی داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها