با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به منظور برگزاری اجلاسیه شهدا روحانی در سیستان وبلوچستان از خانواده سه شهید روحانی در زاهدان دیدار و دلجویی شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۷۲۰

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان، سردار محمد ناظری ‏مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولین به پاس رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با حضور در منزل ‏خانواده دو طلبه شهید افغانستانی دوران دفاع مقدس به نام های "محمد حسین و عبدالحسین بیات معنوی"، دیدار و گفتگو کردند‎.‌‏ ‏

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم بامری، مسئول سازمان بسیج طلاب‌ و امور‌ روحانیون سپاه‌ سلمان‌ استان گفت: باتوجه به برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهیدروحانی در ۴ خردادماه سال‌جاری، اجلاسیه شهدای روحانی استان را در ۱۹ اردیبهشت به صورت استانی در شهرستان زاهدان برگزار خواهیم کرد.

 

وی بیان کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی برای برگزاری اولین اجلاسیه استانی ۴۹‌ شهید روحانی‌ استان‌ و دعوت‌ از‌ خانواده‌ معظم‌ شهدا روحانی، با خانواده‌ معظم شهدا روحانی (شهیدان‌ عبدالحسین‌ بیات‌ معنوی، محمدحسین‌ بیات‌ معنوی، علی مزاری، حسین بندهی سرحدی) دیدار شد.

 

این مسئول افزود: سیستان‌وبلوچستان تعداد ۴۹ شهید روحانی و ۵۰ روحانی جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، که از تعداد ۴۹ شهید روحانی۳۷ شهید در داخل استان، و ۱۲ شهید خارج از استان تدفین شده اند.

 

وی اضافه کرد: از این تعداد از شهدا روحانی استان، ۳۲ شهید در دوران دفاع مقدس، ۱۵ شهید ترور، ۱ شهید حین ماموریت، یک شهید مدافع سلامت هستند.

 

*سیدمجتبی طباطبایی زاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها