در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران؛

دو تندیس ارزشمند جشنواره سینما حقیقت به بوشهری ها رسید

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس زمینه های همکاری طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس زمینه های همکاری طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۶۳۷۱۶

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،در نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس زمینه های همکاری طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور در این نشست با اشاره به وضعیت آبی هرمزگان و همچنین تنش آبی بویژه در تابستان، از صدا و سیما به عنوان یک ظرفیت برای گذر از این بحران یاد کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با توجه به ظرفیت هایی که در بخش رادیویی و تلویزیونی دارد می تواند در بحث فرهنگ سازی مصرف بهینه قدم های موثری بر دارد و در این مسیر ما نیز به عنوان متولی حوزه آب در کنار تولید کنندگان و برنامه سازان صدا و سیما خواهیم بود.


وی با اشاره به همکاری طرفین در سال های گذشته، بر تداوم تولید برنامه های مشارکتی تاکید کرد و گفت: هرگاه مردم را در جریان مشکلات و تنش های پیش رو در حوزه آب قرار داده ایم، همکاری تنگاتنگی داشته اند و در این مسیر رسانه ها نقش تاثیرگذار خود را به نمایش گذاشته اند.


مدیرعامل آبفا ابراز امیدواری کرد، با مشارکت رسانه های هرمزگان بویژه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بتوان از تابستان پیش رو با کمترین تنش آبی گذر کنیم.


در این نشست، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از همکاری این مجموعه با آبفا استقبال و ابراز امیدواری کرد، با تهیه برنامه های مشارکتی بتوان آگاهی های لازم را در زمینه آب به مردم ارائه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها