سرپرست اداره کل بنیاد خراسان رضوی:

تکریم 50 هزار خانواده شاهد و ایثارگر خراسان رضوی

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: 50 هزار و 180 خانواده شهید، جانباز و آزاده در سال 1400، با همکاری سایر مسئولان استانی و شهرستانی در قالب طرح سپاس تکریم و تجلیل شدند.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: 50 هزار و 180 خانواده شهید، جانباز و آزاده در سال 1400، با همکاری سایر مسئولان استانی و شهرستانی در قالب طرح سپاس تکریم و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۳۶۳۵۷۶
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، صدیقه خدیوی در راستای تکریم جامعه ایثارگری تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در سال 1400 گفت: یکی از برنامه‌های محوری و مستمر این نهاد مقدس دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است که در قالب طرح سپاس انجام می‌شود.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: این طرح با اولویت والدین دو شهیدی و بالاتر و جانبازان 70 درصد انجام می‌شود که هماهنگی این دیدارها به عهده اداره مددکاری، زیر مجموعه معاونت تعاون این نهاد مقدس است، می‌باشد.
وی ضمن قدردانی از مسئولان استانی و شهرستانی افزود: اجرای طرح سپاس با هدف تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات این عزیزان در منزل و با حضور داوطلبانه مسئولان انجام می‌شود، که خوشبختانه در این زمینه فرمانداران، امامان جمعه اهل تسنن و تشیع، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج، نسبت به سایر ادارات پیشتاز این امر بوده‌اند.
وی به وضعیت آماری اشاره کرد و گفت: در سال 1400، طرح سپاس برای 50 هزار 180 خانواده شهید، جانباز و آزاده برگزار و از این عزیزان در راستای سال‌ها فداکاری تجلیل به عمل آمده است.
خدیوی به نحوی اجرای طرح سپاس اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا، این طرح به صورت دیدار حضوری و ارتباط تلفنی برگزار می‌شود که از این آمار 23890 دیدار حضوری و 26290 ارتباط تلفنی توسط همکاران بنیاد اداره کل و شهرستان‌های خراسان رضوی به ثبت رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: از همه رسانه‌ها و مسئولان تقاضا داریم در اجرای طرح سپاس حضوری فعال داشته باشند، زیرا رشادت، فداکاری و ایثار ایثارگران نباید با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 335 شهید، 50 هزار و 991 جانباز و سه هزار و 395 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها