مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی؛

توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر ضروری است

با حضور قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و تعدادی از مدیران ستادی و استانی، دکتر غلامعباس مومنی به عنوان سرپرست جدید مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان معرفی شد.
با حضور قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و تعدادی از مدیران ستادی و استانی، دکتر غلامعباس مومنی به عنوان سرپرست جدید مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۴۲۴

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،با حضور قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و تعدادی از مدیران ستادی و استانی، دکتر غلامعباس مومنی به عنوان سرپرست جدید مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان معرفی شد.

 

به گزارش  روابط عمومی مدیریت درمان استان، قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این آیین با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری نقشه راه ماست و همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.


دکتر حبیب‌الله حسن‌خانلو افزود: مردم، اقدامات و عملکردهای ما را با معیار این سیاست‌ها می‌سنجند و اگر تطبیق داشته باشد می‌پذیرند و اگر مطابقت نداشته ‌باشد، نمی‌پذیرند.


وی اظهارکرد: باید در حوزه مأموریت خود کاری انجام دهیم که درد بیماران کاهش یابد و به کار و مسئولیتی که به ما واگذار شده است، به خوبی عمل نماییم.


دکتر حسن‌خانلو با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی فوق‌العاده ویژه کادر درمان و پرستاران سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان‌کرد: این مهم با پیگیری‌هایی که صورت گرفته، اکنون محقق و ابلاغ شده است و در احکام صادره اصلاح و مابه‌التفاوت آن نیز پرداخت خواهد شد.


وی خاطرنشان‌کرد: در شرایط فعلی کشور همه وظیفه داریم هر چه در توان داریم برای مردم انجام دهیم و سازمان تأمین‌اجتماعی به خاطر اینکه یک سپر در مقابل ناملایمات است، ارزش و اهمیت کار آن از این حیث ملموس‌تر است.


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هرمزگان نیز در این آیین، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از نظر امکانات بهداشتی و درمانی، کمبودهای زیادی دارد.


مجتبی معین وزیری ادامه داد: با توجه به اینکه در چند شهرستان استان هرمزگان، مصوبه ساخت درمانگاه تأمین‌اجتماعی صادر شده، نیاز است که هر چه سریعتر این درمانگاه‌ها احداث شود تا خدمات درمانی مناسبی به مردم به‌ویژه بیمه‌شدگان و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی ارائه شود.


مشاور امور فرهنگی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: همه ما به عنوان مدیران و کارکنان مسلمان،وظیفه داریم به رفتارها و کردارهای خود توجه ویژه داشته باشیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرمیرزایی افزود: باید با مردم خوش‌اخلاق و خوش رفتار باشیم. آنچه امروز به آن نیاز داریم این است که همه با هم متحد باشیم و به هم کمک کنیم تا بتوانیم به هدف نهایی برسیم.


وی بیان‌کرد: از زمان شروع کرونا، پزشکان و کادر درمان زحمت‌های زیادی کشیدند و نشان دادند که با همکاری و همدلی می‌توان کارها را به پیش برد.


در پایان این مراسم، با قرائت حکم صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از زحمات دکتر مریم امیری، مدیر سابق درمان تأمین‌اجتماعی استان تقدیر و دکتر غلامعباس مومنی به عنوان سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها