مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی؛

توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر ضروری است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:توجه و کمک های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حل مشکلات درمانی مردم ارزشمند و ستودنی است
کد خبر: ۱۴۲۷۱۶۳

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛ به منظور تعامل و همکاری دو جانبه و بیشتر با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و استفاده از ظرفیت و توان این مجموعه در حوزه درمان، نشست مشترکی با حضور دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر،طارمی معاون اجرائی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ،دکتر حیاتی مشاور مدیر عامل منطقه ویژه پارس در مسئولیت های اجتماعی و دکتر گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر برگزار شد.

دکتر اسماعیلی با اشاره به خدمات درمانی تامین اجتماعی استان به مردم شریف عسلویه گفت: در یک سال گذشته اقدامات توسعه ای از قبیل راه‌اندازی بخش‌های ای سی یو و سی سی یو، بهره‌برداری از واحد دندانپزشکی،کلنگ زنی واحد دیالیز و توسعه خدمات در سایر بخش ها در بیمارستان حضرت نبی اکرم در راستای خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان و کاهش دغدغه های درمانی مردم صورت گرفته است و در تلاشیم با اجرایی نمودن طرح توسعه بیمارستان سطح ارائه خدمات این مرکز درمانی را افزایش دهیم.
دکتر اسماعیلی در این نشست به کمک های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در رفع دغدغه ها و نیازهای درمانی مردم منطقه اشاره کرد و گفت:مسئولیت اجتماعی و توجه ویژه این مجموعه به مقوله درمان بسیار ارزشمند و ستودنی است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: همکاری و مساعدت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در رفع مسائل و مشکلات درمانی مردم امری پسندیده است که این اقدامات اگر با همفکری و تعامل بیشتر و در چهارچوبی نظامند و منطقی صورت گیرد نتیجه بهتری خواهد داشت.
دکتر اسماعیلی تاکید کرد: با توجه به کمبودها و نارسایی‌های درمانی در منطقه عسلویه همیاری و کمک‌های منطقه ویژه تاثیر بسزایی در توسعه خدمات درمانی خواهد داشت.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ابراز داشت:با نگرش و دیدگاه مثبت مسئولین منطقه ویژه پارس در زمینه عمل به مسئولیتهای اجتماعی و با تشریک مساعی و همیاری سایر دستگاهها می توان امیدوار بود پاره ای از نواقصات و کمبودهای درمانی مردم منطقه عسلویه برطرف گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها