نخستین موافقتنامه جایگاه عرضه سوخت مایع تمام الکترونیکی از طریق سامانه «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۲۹۱
به گزارش جام جم آنلاین؛ امید وطن‌خواه درباره اقدام‌های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت در یکپارچه‌سازی و ساماندهی صدور مجوز‌های ساخت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و سوخت مایع تصریح کرد: به‌منظور شفاف سازی، حذف فرآیند بروکراسی در صدور مجوز و حذف امضا‌های طلایی، سامانه‎‌ای با عنوان «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» به آدرس http://niordc-station.ir راه‎ اندازی شد؛ به‌منظور سهولت دریافت مجوز ساخت جایگاه‌ها سی‌ان‌جی و سوخت مایع از سوی متقاضیان و بخش خصوصی، سامانه یادشده فعال و در دسترس عموم متقاضیان برای استفاده قرار دارد.

وی افزود: در این فرآیند همه درخواست‌های مجوز‌ها و فرآیند ساخت جایگاه‌ها بدون مراجعه به نهاد‌های ذی ربط و فقط با مراجعه به «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» امکان‌پذیر است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: باوجود این سامانه از مرحله تقاضا تا راه‌‎اندازی دیگر متقاضیان به شرکت‌ها و مناطق زیرمجموعه وزارت نفت مراجعه نخواهند کرد.

به گفته وطن‌خواه، این سامانه در مرحله نخست به درگاه ملی مجوز‌های کشور متصل شده است در مرحله بعدی باید از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی و افتای ریاست جمهوری (سازمان فناوری اطلاعات ایران) متصل شود تا از این طریق از سوی مسئولان ارشد نظام نیز رصد شود.
 
منبع: خبرگزاری صدا وسیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها