نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به استان اختصاص یافته است که ساز و کار توزیع آن طی هفته آتی به استان اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۳۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، محسن فتحی در اولین نشست شورای توسعه و برنامه ریزی کردستان اظهار داشت: شعار دولت سیزدهم مبتنی بر محرومیت زدایی است و در همین راستا مبلغ مشابهی برای همه استانها در نظر گرفته شده است.

وی واگذاری اختیارات استانی در زمینه توزیع اعتبار و نیز اعتبارات در اختیار وزیران را فرصت مناسبی برای دریافت سهم بیشتر از بودجه دانست و افزود: نسبت رشد اعتبار کردستان شاید در مقایسه با دیگر استانها قابل توجه نباشد ولی این اختیارات این امکان را فراهم می کند که دستگاه‌های اجرایی استان با ارتباط‌ ‌گیری مناسب با وزارتخانه ها و دعوت از وزرا برای بازدید از طرح‌ها، قدرت رایزنی و دریافت اعتبارات ویژه را بالا ببرند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه های اصلی دولت در زمینه اشتغال در قالب تبصره های 18 و 20 بودجه 1401 دیده شده است که سهم کردستان در سال جاری ایجاد 33 هزار شغل بوده و باید دستگاه‌های اجرایی نهایت تلاش خود را برای تحقق واقعی آن به کار گیرند.

فتحی به وظیفه و رسالت دانشگاه‌های و مراکز علمی برای تحقق شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: اختصاص شعار چند سال اخیر به حوزه تولید نشان دهنده اهمیت تقویت این حوزه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها