فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پلیس همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در لیالی قدر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۷۴
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد گفت :  پلیس شهرستان ایلام به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر با بکارگیری حداکثری نیرو ها، ضمن پوشش ترافیکی معابر به منظور تامین نظم و امنیت شهروندان در اطراف مساجد و تکایا و اماکن مذهبی اقدام به اجرای طرح های انتظامی خواهد کرد .

وی افزود: در شب های لیالی قدر از ساعت 21:30 تا پایان مراسمات عوامل انتظامی به صورت ویژه اماکن مذهبی ، مساجد و محل های برگزاری مراسم لیالی قدر را تحت رصد اطلاعاتی و انتظامی قرار داده تا ضمن برقراری امنیت ، تردد و عبور و مرور شهروندان و مراجعین به این مراکز تسهیل گردد.


سرهنگ حیدری زاد در پایان با اشاره به اینکه پلیس همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان و همچنین روزه داران عزیز خواهد کرد از شهروندان تقاضا کرد : همشهریان فهیم ایلامی ضمن التماس دعا برای فرزندان خود در مجموعه انتظامی همانند سنوات قبل همکاری و همراهی خود با ماموران انتظامی داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها