دادستان عمومی و انقلاب سنندج مطرح کرد:

54 نفر از زندانیان فراری به زندان برگشته اند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس

۱۳۹ مددجوی جرایم ندامتگاه فردیس آزاد شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس استان البرز گفت: ۱۳۹ زندانی جرائم غیر عمد و عمد ندامتگاه فردیس سال گذشته با حمایت خیرین از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۳۶۲۸۷۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

حسین ناصرخاکی» در جشن گلریزان آزادی زندانیان فردیس گفت:  میزان بدهی این زندانیان  ۴۶ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ۲۵۵ هزار ریال بود که با تلاش مددکاران اجتماعی ، حمایت و گذشت شایگان زمینه آزادی این تعداد زندانی فراهم شد.

او افزود: از این تعداد زندانی  چهار نفر آنان  محکوم به قصاص بودند که با گذشت اولیای دم زندگی دوباره پیدا کردند.

ناصرخاکی تصریح کرد: اکنون ۲۵ زندانی محکوم مالی در شهرستان فردیس وجود دارد  که از این تعداد ۲ زندانی زن هستند.

او با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان و هم ستاد دیه با هدف آزادی جرائم غیر عمد و محکومین مالی تاسیس شد، اظهار داشت:  انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس با هدف حمایت از خانواده زندانیان و آزادی زندانیان اقدامات موثری را برداشته است.

«یوسف رزقی» رییس دادگستری شهرستان فردیس نیز در این آیین گفت: ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند،  بزرگترین نهاد مردمی کشور است که  در سال ۱۳۶۹ با همت شهید اسداله لاجوردی  رییس وقت سازمان زندان ها تشکیل شد.

وی افزود: چشم زندانیان و خانواده های آنان به مجالس است گلریزان است که امیدوارم بتوانیم در این جشن گلریزان شاهد آزادی تعداد قابل توجه شهرستان فردیس و استان البرز باشیم.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس هم گفت:  از ۱۳۹ مددجوی آزاد شده سال گذشته این شهرستان تاکنون زمینه اشتغال ۲۵ مددجوی آنها فراهم شده است.

«غلامرضا نادری نژاد» افزود: از ابتدای فروردین تاکنون ۱۲ زندانی با کمک انجمن حمایت از زندانیان از ندامتگاه فردیس آزاد شده اند.

مهین باقری مجدی رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران تهیدست قائم (عج ) کرج نیز در این مراسم گفت: مگر می شود در مقابل یک انسان دیگر بی تفاوت بود؛ در چنین مواقعی  همیشه خود را جای طرف مقابل می گذارم.

وی افزود: سال گذشته حدود هشت زندانی از زندان آزاد کردیم؛ به مناسبت روز مادر ۲ زندانی زن و به مناسبت روز پدر۲ زندانی مرد آزاد شدند و امشب هم با کمک خیرین موسسه حضرت قائم (عج ) ۴۷۰ میلیون ریال  برای آزادی زندانیان هدا شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها