تور تایلند یکی از متنوع‌ترین تورهای خارجی و خاطره‌انگیزترین تورهای آسیایی برای شما خواهد بود. اگر بخواهیم درباره جاهای دیدنی مختلف شهرهای متفاوت تایلند صحبت کنیم، باید یک کتاب کامل و نه یک مقاله ارائه دهیم! هر وجب از خاک تایلند، شما را به شکلی خاص شگفت‌زده می‌کند.
کد خبر: ۱۳۶۲۸۲۷
آرت این پارادایس بانکوک
 
 
تور تایلند یکی از متنوع‌ترین تورهای خارجی و خاطره‌انگیزترین تورهای آسیایی برای شما خواهد بود. اگر بخواهیم درباره جاهای دیدنی مختلف شهرهای متفاوت تایلند صحبت کنیم، باید یک کتاب کامل و نه یک مقاله ارائه دهیم! هر وجب از خاک تایلند، شما را به شکلی خاص شگفت‌زده می‌کند.

حال امروز قصد داریم تا درباره آرت این پارادایس بانکوک با شما صحبت کنیم. اگر کمی به نام این جاذبه دقت کنید، می‌توانید حدس بزنید که این چه جاذبه، چه نوع مکانی است. درست حدس زدید! آرت این پارادایس بانکوک در حقیقت موزه هنر در بهشت بانکوک است. امروز با ما همراه باشید تا یکی از جذاب‌ترین موزه‌های بانکوک را بشناسید.


آرت این پارادایس بانکوک کجاست؟


آرت این پارادایس بانکوک در  طبقه چهارم مرکز خرید معروف Esplanade قرار دارد. برای دسترسی به این موزه زیبا و هنری، باید کمی از مرکز شهر بانکوک دور شوید. با وجود آنکه دسترسی به موزه آرت این پارادایس کمی دشوار است؛ اما خوشبختانه می‌توانید به‌راحتی خودتان را با مترو به آن برسانید. 

درست رو‌به‌روی این مرکز خرید، ایستگاه مترو Thai Cultural Center MRT وجود دارد. پس با بررسی نقشه مترو می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه خودتان را به این مرکز خرید برسانید. همچنین همان طور که حدس می‌زنید، گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید نیز قبل یا بعد بازدید از موزه خالی از لطف نخواهد بود.


معرفی آرت این پارادایس بانکوک


آرت این پارادایس بانکوک یک موزه بسیار خاص و متفاوت با موزه‌هایی است که تا کنون دیده‌اید. همه ما به چشمان خود اعتماد داریم. اصلاً چنین مثال می‌زنند که تا با چشم خود ندیده‌ای، باور نکن! خب این موزه به شما نشان می‌دهد که حتی اگر با چشم خود هم ببینید، می‌توانید باز هم باور نکنید!

در این موزه می‌توانید شاهد نقاشی‌های سه بعدی بسیار خاص باشید. نقاشی‌هایی که وقتی در کنار آن‌ها می‌ایستید، چشمتان ذهن شما را فریب می‌دهد. شاید هم ذهنتان چشم شما را فریب خواهد داد! خلاصه که مرز ین خیال و واقعیت همانند مو باریک می‌شود و همین موضوع باعث جذابیت آن خواهد شد.
 

آرت این پارادایس بانکوک


شعب مختلف آرت این پارادایس


وقتی که صحبت از آرت این پارادایس بانکوک مطرح می‌شود، بسیاری تصور می‌کنند که نام این موزه را در بین جاهای دیدنی پاتایا و نه بانکوک شنیده‌اند. به همین خاطر برای برنامه‌ریزی تور تایلند خود دچار تردید می‌شوند. در اصل باید بدانید که موزه آرت این پارادایس دارای دو شعبه مختلف است.

هر دو شعبه ظاهری مشابه دارند و می‌توانید به یک نوع در هر دو تفریح کنید؛ اما نوع آیتم‌های تفریحی و نقاشی‌های داخل آن با هم تفاوت دارند. پس اگر در سفرتان به پاتایا از این موزه دیدن کرده‌اید و حال عازم بانکوک هستید، بهتر است باز هم از این موزه دیدن کنید. زیرا برایتان قطعاً باز هم جذابیت خواهد داشت.


جذابیت آرت این پارادایس بانکوک


در وهله اول باید بدانید که تماشای این تصاویر سه بعدی و قرارگرفتن در کنار آن‌ها می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. مثلاً وقتی که کنار نقاشی لبه یک پرتگاه ایستاده‌اید، احساس می‌کنید که چقدر این نقاشی واقعی است. پس همان طور که در یک موزه هنر نقاشی، کنار یک تابلوی هنری می‌ایستید و از تماشای آن لذت می‌برید، در این موزه نیز از تماشای هنر نقاشی سه‌بعدی لذت خواهید برد.

در وهله دوم باید بدانید که عکسبرداری در این موزه از دیگر جذابیت‌های آن محسوب می‌شود. وقتی که روی قالیچه‌پرنده می‌‌نشینید و یک عکس یادگاری می‌گیرید، تصویری کاملاً واقعی و عجیب ثبت خواهید کرد!
 
 
 

این موزه برای چه گروه سنی مناسب است؟

بازدید از این موزه برای تمامی گروه‌های سنی جذاب خواهد بود. کودکان و بزرگسالان و نوجوانان هر کدام می‌توانند به نوعی خاص از حضور در این موزه لذت ببرند.


مقایسه آرت این پارادایس بانکوک با رؤیا پارک تهران


اگر ساکن تهران هستید، بازدید از این موزه شاید شما را به یاد یک پارک تفریحی در تهران با نام رؤیا پارک بیاندازد. در اصل باید بدانید که شباهت بسیاری از نظر نوع و ماهیت این دو موزه وجود دارد. هر دو مرکز تفریحی، جزو مراکز تفریحی هستند که از خطای دید و نقاشی‌های سه‌بعدی برای سرگرمی استفاده می‌کنند.

این نوع تفریح نوعی خاص از تفریح به حساب می‌آید که نه فقط در تهران و بانکوک، بلکه در شهرهای مختلف کشورهای متفاوت نیز می‌توانید شاهد آن باشید. این سبک نه نوعی کپی‌برداری، بلکه دسته‌ای خاص از آثار هنری به حساب می‌آید.

اطلاعات بازدید

آدرس: تایلند، بانکوک، Din Daeng، جاده Ratchadaphisek، مرکز خرید Esplanade

ساعت کار: همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب

شماره تماس: +66 (0)2 660 9130

هزینه بازدید: 100 بات به ازای هر نفر

در نهایت می‌توان گفت که در تور تایلند بهتر است حتماً سری به آرت این پارادایس بانکوک بزنید. در حقیقت با یک تیر دو نشان خواهید زد و بعد بازدید از موزه می‌توانید کمی در مرکز خرید Esplanade گشت‌و‌گذار کنید  و خریدی عالی هم داشته باشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها