رییس پلیس پیشگیری تهران خبر داد

سرقت در پوشش پرستار / بازداشت سارق موتور خردکن

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تشریح کرد:

جزییات دستگیری باند سارقان مسلح در پایتخت +عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در بازسازی از صحنه سرقت مسلحانه خیابان گاندی تهران جزییات دستگیری سارقان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۶۲۷۸۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ مرتضی نثاری امروز سه شنبه در بازسازی از صحنه سرقت مسلحانه خیابان گاندی تهران گفت: این صحنه بازسازی پرونده درگیری پلیس پیشگیری با سارقان مسلح است.

وی یادآور شد: این سرقت ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که بر اساس مشاهدات عینی یکی از همسایه‌ها در شب حادثه، وی متوجه می‌شود که باندی از سارقان مسلح آن اکنون در چنگال پلیس آگاهی و قانون است اقدام به ورود به دو منزل کرده‌اند.

نثاری ادامه داد: در منزل اول که در محدوده خیابان گاندی تهران بوده به علت وجود وسایل ایمنی و حفاظتی مناسب قادر به ورود و شکستن در نمی‌شوند اما در ورود بعدی به منزل دیگر با صاحبخانه مواجه شده و اقدام به فرار می‌کنند.

به گفته وی، در همین حین از روی جسارت وارد ساختمان دیگری می‌شوند که همسایه شاهد حرکات مشکوک آنها شده و با مرکز فوریت‌های پلیس تماس می‌گیرد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پیشگیری در صحنه حاضر می‌شوند و متهمان به محض مشاهده آنها شروع به تیراندازی می‌کنند و در این تیراندازی متقابل، متأسفانه دو همکار ما از ناحیه شکم و دست مجروح می‌شوند.

وی با بیان اینکه سارقان بلافاصله از صحنه جرم متواری شده‌اند، افزود: پلیس آگاهی بر حسب وظیفه ذاتی خود اقدامات و رصدهای فنی خود را آغاز کرد و پس از ماه‌ها تلاش موفق شد مخفیگاه‌های متهمان را در کوه‌های غرب کشور شناسایی کند و در عملیاتی هماهنگ موفق شد متهمان را بازداشت کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه اعضای این باند سابقه دار هستند افزود: از این افراد مقادیری سلاح و تجهیزات کشف شد همچنین در ادامه تحقیقات این افراد به سرقت‌ها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

نثاری خاطرنشان کرد: این سرقت‌ها به سرقت های سرشبی معروف است و به هموطنان و همشهریان هشدار می دهیم که در حین خروج از منازل به صورت عصرگاهی و شامگاهی حتما توصیه های پلیس را مد نظر قرار دهند و حتما چراغی که به بیرون دید دارد را روشن نگه دارند زیرا این امر می تواند در ورود سارقان به منازل بازدارندگی ایجاد کند چرا که به گفته خود سارقان، آنها به خانه هایی که لامپ روشن دارند یا از ایمنی کافی برخوردار هستند به هیچ وجه وارد نمی‌شوند.

 

جزییات دستگیری باند سارقان مسلح در پایتخت +عکس

جزییات دستگیری باند سارقان مسلح در پایتخت +عکس

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها