معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تشریح کرد:

جزییات دستگیری باند سارقان مسلح در پایتخت +عکس

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از عملیات پیچیده کارآگاهان برای دستگیری اعضای باند سارقان مسلح خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۰۵۲

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان مسلح در پی چند عملیات پیچیده خبر داد و گفت: متهمان به 40 فقره سرقت مسلح اعتراف کردند.

سردار علیرضا لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال اعلام 2 فقره سرقت مسلحانه از مسافران توسط راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری با استفاده از سلاح گرم، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران به دست آوردند که اعضای این باند 6 نفره بوده و در ادامه بررسی ها، مخفیگاه سارقان مسلح در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی کارآگاهان راهی مخفیگاه متهمان شدند و به دست آوردند سارقان مسلح در درگیری مسلحانه، اقدام به تیراندازی و مجروح کردن سه تن از اهالی شهرستان شده و بدنبال آن به شهرهای اطراف تهران گریخته اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه متهمان روزانه مخفیگاه های خود را تغییر می دادند، پس از یک هفته اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم جنایی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و ۴ تن از اعضای این باند را در یکی از شهرستان های اطراف تهران دستگیر کنند.

سردار لطفی گفت: در ادامه تحقیقات، 2 عضو دیگر این باند نیز در یکی از شهرستان های جنوب غربی کشور بازداشت و یک قبضه سلاح شکاری از آنان کشف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه سارقان به 40 فقره سرقت مسلحانه تحت عنوان مسافرکش از شهروندان اعتراف کرده و اظهار داشتند سرقت ها را در محدوده های جنوبی تهران انجام داده اند.

به گفته سردار لطفی، شناسایی مالخران اموال مسروقه و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها