کریستیانو رونالدو با انتشار پستی خبر از مرگ فرزند خود داد.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۸۴

به گزارش جام جم آنلاین ، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد در اینستاگرام خبر از فوت پسر خود داد. 

 فوق ستاره پرتغالی دقایقی پیش یک خبر شوکه کننده را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. در واقع رونالدو درگذشت یکی از فرزندان ‌خود که پسر هم بوده را تایید کرد. به این‌ترتیب فقط دختر رونالدو چندی دیگر به دنیا می‌آید. البته دیلی میل خبر داده است که دوقلوها به صورت نارس به دنیا آمده اند و اینطور نیست که هنوز گام به این دنیا نگذاشته باشند. به هر حال نوزاد پسر فوت کرده و نوزاد دختر زنده مانده است. 

رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم.
مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت."

رونالدو که چهار فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارد، چندی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که همسرش یعنی جورجینا رودریگز باردار بوده و دو قلوی دیگری برای آنها در راه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها