مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام عنوان کرد:

تکمیل پروژه آبرسانی به ملکشاهی نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتباراست

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهران در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام و فرماندار مهران برگزار و سجاد سهرابیان به عنوان سرپرست امورآبفای مهران منصوب شد.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۶۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان مهران و پرویز ناصری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در محل فرمانداری شهرستان مهران برگزار گردید، سجاد سهرابیان بعنوان مدیر جدید امور آبفای شهرستان مهران معرفی و از زحمات و خدمات اقبال خسروی مدیر سابق این امور قدر دانی بعمل آمد .

مدیر عامل آبفای استان در این آیین گفت: تلاشهای شبانه روزی توسط همکاران انجام می شود تا با توجه به محدودیتهای اعتباری بتوانیم، رضایت مردم و زوار را جلب نماییم.

پرویز ناصری  افزود: در کنار خدمت رسانی به مردم افتخار خدمت به زوار اربعین را عهدار هستیم و خوشبختانه در شهر مهران با انجام پروژه های مناسب از لحاظ کمی و کیفی توانسته ایم آب زوار را در حد 85 لیتر در ثانیه برای 270 هزار نفر در روز تامین کنیم و پیش بینی شده در سال جاری مشکلی در بحث تامین آب زوار نداشته باشیم .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اضافه کرد: طرح تصفیه خانه فاضلاب پایانه مرزی در دست اقدام است که امسال ۳۵ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به آن اختصاص یافته که درصورت دریافت، عملیات اجرایی آن آغاز میشود.

وی گفت: ازطریق قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی( ع) سپاه تصفیه خانه آب "روستای گلان" و خط انتقال "روستای چالاب" و شبکه آبرسانی به روستای "چنگوله" اجرا خواهد شد. 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها