مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

توزیع 30 هزار سبد معیشتی در بین نیازمندان استان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع 30 هزار سبد معیشتی در بین مددجویان و نیازمندان استان خبر داد
کد خبر: ۱۳۶۲۶۵۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛رضا طاهری  در آیین توزیع ۱۵۰۰ سبد معیشتی در بین مددجویان این نهاد که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان برگزار شد، گفت: تهیه و توزیع این کمک‌ها با مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) و افراد خیر و نیکوکار این استان تهیه و توسط این نهاد توزیع شده‌اند.

مدیرکل امداد استان افزود: به منظور کمک و توجه به نیازمندان و مستمندان جامعه رزمایش مساوات و همدلی با همکاری سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام و کمک خیرین برگزار و امروز افزون بر یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی که حاوی اقلامی نظیر برنج، روغن، مرغ، چای و خرما بود بین نیازمندان و خانوارهای تحت پوشش استان ایلام توزیع شد.

طاهری ادامه داد: با کمک خیرین و همکاری سپاه برنامه داریم کمک‌های مومنانه به خانوارهای تحت پوشش تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار داشته باشد و تلاش می‌شود تا پایان رمضان همه مددجویان امداد سبدهای معیشت و غذای گرم برخوردار شوند.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد و سپاه در زمینه محرومیت زدایی همکاری‌هایی بسیار خوبی دارند، تاکید کرد: تأمین مسکن مددجویان، توزیع سبدهایی معیشتی و توزیع غذا در ماه مبارک رمضان از جمله این همکاری هاست.

فرمانده سپاه استان نیز در این آیین گفت: این برنامه تحت عنوان سفره امیرالمومنین (ع) و با هدف میهمان کردن خانواده‌های نیازمند در این سفره در ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

سردار جمال شاکرمی ادامه داد: سپاه در کارهایی همچون محرومیت زدایی، ساخت مسکن و توزیع بسته‌های غذایی با کمیته امداد همکاری تنگاتنگ داشته و امسال بر اساس تفاهم مصمم هستیم در چند مورد از جمله ۳۰ هزار پرس غذا در آشپزخانه‌های سپاه پخت و توسط کمیته امداد در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که عمده این کار از شب میلاد امام حسن (ع) آغاز و تا پایان رمضان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها