درشب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) رقم خورد :

دیدار و ضیافت افطاری مسئولان استانی با ایتام کمیته امداد

در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی در جمع بیش از 150 خانواده ایتام و محسنین کمیته امداد در محل مصلی نماز جمعه بوشهر حضور یافتند و پس از برگزاری مراسمی و اقامه نماز، روزه خود را افطار کردند
کد خبر: ۱۳۶۲۵۸۰

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، همزمان با آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان،ضیافت افطاری ایتام و مددجویان طرح محسنین کمیته امداد امام استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار و مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر و دیگر مسئولان استانی در جمع بیش از 150 خانواده ایتام و محسنین کمیته امداد در محل مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دراین مراسم ضمن قدردانی از تلاش های کمیته امداد در رفع مشکلات ایتام و نیازمندان اظهار داشت: خدمت به مستضعفین و محرومین اساس کار انبیاء و والاترین خدمت در نظام جمهوری اسلامی است که امروز وظیفه این کار بر عهده دستگاه های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی است.

وی در ادامه افزود: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی تاسیس نهاد کمیته امداد بوده است و این نهاد از همان زمان تا کنون منشاء خدمات بسیاری برای نیازمندان جامعه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: کسی که به نیازمندان احسان و خدمت می کند بیش از آنکه به نیازمندی خدمت کند خداوند توفیق خدمت را به خود او می دهد و وصف خدایی پیدا می کند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان فرمایشی از امام حسین علیه السلام گفت: هر کسی گرفتاری و چالش یک انسان مومنی را برطرف سازد خداوند تمام گرفتاری های دنیا و آخرت آن را برطرف میسازد.

وی خطاب به مسئولان، اخلاق و خوش رفتاری با مردم را زیبا ترین جلوه انسانیت عنوان کرد و تاکید کرد: تا میتوانید با مردم به خصوص نیازمندانی که به شما مراجعه میکنند خوش برخورد باشید و خدمت بی منت انجام دهید تا خداوند متعال خیر دنیا و آخرت را نصیب شما بگرداند.

محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون 295 پرس غذای گرم، افطاری ساده و بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است که 183 هزار آن غذای گرم، 23 هزار بسته معیشتی و 89 هزار افطاری ساده بوده است.

میری در ادامه افزود: برای این میزان اطعام و بسته معیشتی 21 میلیارد و 800 میلیون تومان صرف شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت فرزندان اکرام و ایتام تحت حمایت گفت: هم اکنون 7 هزار و 300 نفر فرزند یتیم و محسنین در سراسر استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد 1970 نفر یتیم و 5 هزار و 330 نفر دیگر محسنین هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 600 نفر از این فرزندان فاقد حامی هستند.

میری خاطرنشان کرد: در هفته اکرام ایتام و در شب های لیالی قدر پایگاه های جذب حامی در سراسر استان فعال می شود که امیدواریم شاهد حضور بیش از پیش خیران و حامیان نیک اندیش برای حمایت از مستمندان و فرزندان ایتام و محسنین باشیم.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها