به همت مدیرعامل موسسه محکم (دکتر صلاح الدین دلشاد)

شب شکوه کرامت در شامگاه میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) در موسسه محکم

به همت مدیرعامل موسسه محکم (دکتر صلاح الدین دلشاد) و اعضای هیئت مدیره موسسه محکم (موسسه خیریه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی) مراسم افطاری در شامگاه میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزارشد.
کد خبر: ۱۳۶۲۵۷۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

 

جمعی از خیرین البرزی با حضور در این مجلس وبا اهدای هدایای خود به موسسه محکم در بهبود کودکان بیمارمادرزادی نیازمند مشارکت کردند .حضور خیرین از همه اقشار و صنوف ،زن و مرد و پیرو جوان ،روحانیان و دانشجویان ، مسئولان دولتی و خلاصه همه و همه ......صحنه های زیبایی ازهمدلی و احسان و کرامت در ضیافت الله رمضان به نمایش گذاشت. همه آمده بودند تا با تاسی از کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) هرچند اندک ادای دین کنند و نشان دهند که کرامت و بخشندگی را از اهل بیت علیهم السلام  آموخته اند و در کمک به هم نوعان نیازمند دریغ نخواهند کرد.

دکترصلاح الدین دلشاد مدیرعامل موسسه محکم ، فوق تخصص جراح اطفال و مردی که درزمینه کمکهای خیریه و به خصوص  پزشکی شهره خاص و عام در کشور و بخصوص استان البرز است دراین مراسم میزبان  خیرین البرزی است. وی درگفتگوی صمیمی با خبرنگارجام جم البرز، با بیان اینکه موسسه محکم با ایجاد ۳۵موسسه خیریه در سراسر کشورخدمات ارزنده‌ای به کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی ارائه داده است تصریح کرد:« محکم »موسسه‌ای است که با هدف حمایت از کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی تشکیل شده است و خدمت به مردم ایران افتخاری است که تلاش شده در موسسه محکم با اقدامات درمانی رایگان به خانواده‌هایی که این مشکلات را دارند انجام شود .مدیرعامل  موسسه محکم با اشاره به اینکه 37نوع نارهنجاری‌ مادرزادی را زیر پوشش داریم خاطرنشان کرد:سطح فعالیت موسسه محکم با این حجم پوشش ناهنجاری های مادرزادی ،در جهان بی نظیر است.

دکتردلشاد اظهار داشت: جمعی ازخیرین و پزشکان که بیشتر در رشته‌های فوق تخصصی اطفال و استادان دانشگاه هستند،هزینه‌های سرسام‌آور درمان این نوع ناهنجاری‌ها را پوشش می دهند.

وی با بیان اینکه موسسه محکم با 20 بیمارستان دانشگاهی برای درمان کودکان بی بضاعت  با ناهنجاری های مادر زادی طرف قرارداد است گفت:  در حال حاضر 7400 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کشور زیر پوشش این موسسه قرار دارند و هزینه‌های دارویی این افراد رایگان تامین می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه محکم با اشاره به اینکه کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های آنان اجر دنیوی و اخروی فراوانی دارد افزود:با توجه به اینکه بیماران و خانواده هایشان از قشر بی بضاعت و از نقاط محروم کشورهستند موسسه محکم برای این بیماران در تهران اسکان و مواد غذایی و حتی هزینه سفرلازم فراهم می‌کند تا در مدتی که عمل‌های لازم و اقدامات درمانی برای کودک انجام می‌گیرد، خانواده هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. 

مدیر عامل خیریه محکم گفت: موسسه محکم به فعالیت دراستان تهران والبرز بسنده نکرده است و علاوه بر ایجاد 35 مرکز در سراسر کشوردر صورت نیاز با همراهی پزشکان متخصص به مناطق محروم سفر می کنند و به معالجه کودکان بی بضاعت می پردازند.

دکتردلشاد خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که کودکان آنها با مشکل بیماری‌های مادرزادی روبرو هستند می‌توانند با مراجعه مستقیم به موسسه یا از طریق معرفی پزشکان معالج یا بستری شدن در بیمارستان‌های زیرپوشش از خدمات حمایت موسسه محکم بهره‌مند شوند.

به سراغ دکترعلیمردانی  پزشک متخصص و مدیر اجرایی موسسه محکم می رویم ،مردی که همواره در کنار دکتر دلشاد دغدغه اش کمک به کودکان نیازمند و بیمار است. با روی باز مارا می پذیرد و از احساس شعف و آسودگی بعداز بهبود هر کودک به ما می گوید .دکتر علیمردانی می گوید لحظه های خوشحالی خانواده ها ی نیازمند بعداز درمان کودکانشان دیدنی است و در این لحظه هاست که ما و همه همکارانمان در موسسه محکم رضایت خداوند را می بینیم و به خودمان می بالیم.

لحظه ها ازپس یکدیگر می گذرند و مراسم رو به پایان می رود و مدعوین یکی یکی جلسه را ترک می کنند و همه خوشحال از کمکهایی که هرچند اندک باشد درنزد خداوند بسیاراست.

لازم به یادآوری است :موسسه خیریه محکم در سال ۱۳۸۴ با حمایت جمعی از خیران و با حضور متخصصان از حوزه‌های مختلف پزشکی تشکیل شد .

آقای دکتر صلاح الدین دلشاد، و همکاران وی، عمل‌های مختلفی تاکنون برای کودکان سراسر کشور با ناهنجاری‌های گوناگون انجام داده‌اند. در حقیقت خانواده این کودکان که با ناهنجاری روبه‌رو بودند، امیدی به درمان کودک خود نداشتند؛ اما، نتیجه‌ای را بر خلاف تصور خود شاهد بودند.

دکتر صلاح الدین دلشاد و همکارانش به دنبال آن هستند که حتی یک کودک با ناهنجاری مادرزادی بدون عمل باقی نماند. آقای دکتر صلاح الدین دلشاد معتقد است باید زکات علم و آگاهی پزشکان درخدمت محرومین کشور قرار بگیرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها