امسال مانند سال گذشته، به دلیل ضرورت اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا رژه نیروهای مسلح به صورت موتوری و فرود چتر باز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۶۲۴۳۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرمانده قرارگاه غرب ارتش در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز ارتش« ۲۹فروردین ماه» در سالن جلسات شهید ادبیان قرارگاه غرب ارتش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته ارتش برنامه ها و اقدامات خوبی پیش بینی شده از جمله؛ مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح پادگان و بین خانواده های نظامی، محفل انس با قرآن برای خانواده ها و پادگان نظامی، دیدار با نماینده ولی فقیه که امروز شنبه ۲۷فروردین ماه برگزار شد، عطرافشانی گلزار شهدا، تکریم از خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و دیدار با خانواده معظم شهده انجام خواهد شد.

امیر سلیمان طاهری تاکید کرد: روز ۲۹ فروردین رژه نیروهای مسلح راس ساعت ۸:۳۰ صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با حضور مسئولان لشکری و کشوری همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

امیرطاهری افزود: امسال همانند سال گذشته به دلیل ضرورت اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی رژه روز ارتش به صورت خودرویی و اجرای نمایش فرود چتر باز برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش در ادامه گفت: ارتش همواره در حراست از این مرز و بوم و اهداف و آرمان‌های والای انقلاب آماده جانفشانی است، برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در طی مراسماتی که امسال ارتش از ۲۱ فروردین « سالروز شهادت صیاد شیرازی» در نظر گرفته شده تا روز ۲۹ فروردین، در نظر گرفته شده در این ایام در راستای محرومیت زدایی، اکیپ های پزشکی ارتش به مناطق روستایی محروم استان اعزام شدند تا به ویزیت رایگان اهالی این روستاها بپردازند.

امیر طاهری در ادامه افزود: علیرغم تحریم های اقتصادی تجهیزات و ادوات نظامی توسط متخصصان داخلی ساخته شده و امروز ارتش و نیروهای مسلح دانش محور می باشند، ارتش در کمترین زمان ممکن در مقابل دشمن حضور پیدا می کند و به بهترین نحو ممکن در دفاع از ملت و کشور نقش آفرینی خواهد کرد.

امیر طاهری در ادامه سخنانش به بیش از ۵ هزار کیلومتر از مرزهای کشور که با افتخار و شایستگی در کشور حفاظت می‌شود اشاره کرد و افزود: ۲۵۰ کیلومتر از مرز در اختیار ارتش قرار دارد و با توجه به تجهیزات الکترونیکی به صورت شبانه روز مرز را رصد می کنیم.

 

انسجام و وحدت بین ارتش و نیروهای مسلح رمز پیروزی ما در برابر دنیا است:

این مسوول در پایان سخنانش، گفت: انسجام، وحدت و همگرایی که بین ارتش، سپاه، ناجا، مرزبانی و بسیج در کشورمان است در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست و این اتحاد و همبستگی همواره رمز پیروزی ما در برابر دنیا بوده،هست و خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها