محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری

امروزه تمامی مشاغل کارهای خود را با نرم افزارها انجام می دهند و در میان نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار برخی از آن ها به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت هایی از قبیل سطح امنیت بالا، گزارشگیری خودکار، یکپارچه بودن و ... از محبوبیت خاصی برخوردار شده اند.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۱۲
محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری
 
 
یکی از ماژول های اصلی در هر سیستم حسابداری شرکتی نرم افزار حقوق و دستمزد می باشد، اغلب نرم افزار های حقوق و دستمزد دارای یک سری قابلیت های مشابه هستند، اما تعداد قابلیت های کارآمد تر، نوع بانک اطلاعاتی، سرعت بالا، رابط کاربری مناسب، رفع نیازهای کاربران و ... از جمله معیار هایی هستند، که سبب ایجاد تفاوت بین بهترین نرم افزار حقوق دستمزد و سایر نرم افزارهای حقوق دستمزد می شوند.


بهترین و کارآمدترین نرم افزار حسابداری


قطعا هر حسابدار می خواهد بداند که بهترین و کارآمدترین نرم افزار حسابداری کدام است و این نرم افزار حسابداری چه نقاط ضعف و قوتی دارد. بهترین و کارآمدترین نرم افزار حسابداری، نرم افزاری است که بتواند خواسته های کاربر را متناسب با کسب و کار خویش برطرف سازد و امکاناتی از قبیل صدور اتوماتیک و دستی اسناد حسابداری، گزارش عملکرد موجودی صندوق و بانک در هر لحظه، امکان تعریف انبار، صدور فاکتورهای مختلف، گزارش دفاتر حسابداری، ترازنامه، برخورداری از امکانات مورد نیاز جهت کنترل و بررسی تمام هزینه ها و درآمد های بخش های مختلف شرکت و امنیت داده های ورودی را داشته باشد. در این صورت است که یک نرم افزار حسابداری با پوشش دهی تمام عملیات حسابداری سازمان ها، جز بهترین و کارآمدترین نرم افزار حسابداری شناخته می شود.


معرفی محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری


نرم افزار حسابداری که مناسب کسب و کار شما باشد و در عین حال بتواند با سرعت عمل بیشتر و دقت کافی شما را در ثبت، گزارش و ارائه آن ها یاری نماید، بهترین نرم افزار به حساب می آید. اما برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری بهتر است بدانید که در حاضر چه نرم افزار هایی مورد تایید اکثر کاربران هستند و این نرم افزارها چه امکانات و قابلیت هایی دارند، که به عنوان محبوب ترن نرم افزار های حسابداری در بین فعالان حوزه حسابداری شناخته شده اند. در طی تحقیقات به عمل آمده در حال حاضر 3 نرم افزار حسابداری محبوبیت بسیار زیادی  در بین کاربران دارند و ما در این بخش به مختصر توضیحی درباره این نرم افزار ها می پردازیم.


1-    نرم افزار حسابداری فرداد


یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری نرم افزار حسابداری فرداد می باشد، که در سال 96 تولید شده و در طی این چند سال محبوبیت بسیاری در شرکت ها پیدا کرده است. این نرم افزار دارای 4 بسته نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری پیمانکاری، نرم افزار حسابداری تولیدی و نرم افزار حسابداری بازرگانی می باشد.
 
 
محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری

 نرم افزار حسابداری فرداد باتوجه به نیازهای شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده و عملیات حسابداری این شرکت ها را به صورت یکپارچه پوشش می دهد. این نرم افزار تنها نرم افزار شرکتی است که دارای پشتیبانی از 7 سطح مالی است.

قیمت نرم افزار حسابداری این شرکت بسیار مناسب بوده و از دیگر رقبای خود ارزانتر می باشد و حتی مشتریان پس از خرید این نرم افزار از یکسال پشتیبانی رایگان برخوردار می شوند و پس از اتمام یکسال نیز می توانند پشتیبانی خود را تمدید نمایند. پشتیبانی منحصر به فرد این نرم افزار توسط شرکت تولید کننده و همچنین تهیه گزارشات جدید باتوجه به نیاز های خاص مشتریان توسط مشتریان، از دلایل محبوبیت آن در بین کاربران می باشند.


2-    نرم افزار حسابداری همکاران سیستم


دومین نرم افزار حسابداری که میان صاحبان مشاغل و حسابداران جزء محبوب ترین نرم افزار های بازار قرار گرفته است، نرم افزار حسابداری همکاران سیستم است. این نرم افزار یکی از معروف ترین، پر کاربردترین و معتبرترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار است. نرم افزار حسابداری همکاران سیستم نیز داری چند بسته نرم افزاری بوده و نیاز های مشتریان خود را پوشش می دهد.


3-    نرم افزار حسابداری رایورز


نرم افزار حسابداری رایورز برای کنترل موجودی و حسابداری انبار در شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار حسابداری رایورز به گونه ای طراحی و تولید شده است، که بتواند نیازها و خواسته های سیستمی متنوع مشتریان را در بخش های اقتصادی، صنعتی، خدماتی، بازرگانی، عمرانی، دولتی، عمومی و خصوصی را برطرف و پوشش دهد.


ویژگی های نرم افزار حقوق دستمزد


نرم افزار حقوق دستمزد در واقع تمامی اطلاعات مربوط به حقوق کارکنان یک شرکت و سازمان را جمع آوری کرده و با در نظر گرفتن مالیات، بیمه و سوابق و ... حقوق خالص کارکنان را محاسبه و به صورت فیش حقوقی به حسابدار و مدیر مالی تحویل می دهد. بنابراین یک نرم افزار حقوق دستمزد خوب باید بتواند تمام اطلاعاتی که شما هنگام محاسبه حقوق دستمزد نیاز دارید را بدون هیچ کم و کسری در اختیارتان بگذارد. مهم ترین ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد عبارتند از:

·        ثبت و کنترل اطلاعات مالی و سوابق کارکنان

·        آماده سازی لیست های بیمه و مالیات براساس معیارهای سازمان بیمه و مالیات

·        صدور اتوماتیک و دستی اسناد حسابداری مربوطه

·        برخورداری از سطح امنیتی بالا

·        واریز مستقیم حقوق به حساب کارکنان

·        پیگیری بازده کارکنان

·        دقت بسیار بالا
 
 
محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری
 

برای بررسی ویژگی های نرم افزار های حسابداری بهتر است که به صورت مستقیم با دموی این نرم افزارها کارکرده و امکانات بخش های مختلف آن را بررسی کنید. برای دریافت دموی نرم افزار حسابداری فرداد می توانید به سایت شرکت نرم افزاری فرداد به آدرس www.fardadgroup.com مراجعه نمایید و یا درصورتی که نیاز به راهنمایی و دریافت مشاوره اختصاصی درباره نرم افزار حسابداری فرداد دارید، می‌توانید با شماره 43027 -021 تماس بگیرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها