مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان:

امکان کمبود آب شرب در برخی روستاهای استان وجود دارد

کد خبر: ۱۳۶۲۲۹۹

به گزارش جام جم آنلاین سمنان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان،گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی امکان مواجه شدن با کمبود آب شرب در برخی روستاهای استان سمنان در فصل گرما وجود دارد.

محمد طاهری   در خصوص وضعیت فعلی میزان آب در شهرها و روستاهای استان سمنان، بیان کرد: در حال حاضر کمبود آب وجود ندارد ولی با شروع فصل گرما و افزایش مصرف نیاز به مدیریت مصرف آب وجود دارد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در خصوص وضعیت آبی سال جاری در فصل بهار و تابستان با توجه به کمبود بارش‌ها، افزود: با توجه به کاهش نزولات جوی برخی چشمه ها و قنات ها با کاهش دبی مواجه خواهند شد؛ لذا پیش‌بینی می‌گردد در برخی روستاهای استان با مشکل کمبود آب شرب مواجه شویم.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از مشکل کمبود آب در روستاها ، باید طرح‌های آبرسانی تکمیل شود و یا آبرسانی به صورت سیار انجام گیرد.

 طاهری اظهار کرد: در حال حاضر آب  شرب مورد نیاز مردم سمنان از چشمه‌های روزیه، گل رودبار و چاه های عمیق اطراف شهر سمنان تامین می شود

.

 وی در خصوص اُفت فشار آب در برخی مناطق شهری سمنان در حال حاضر و در روزهای پایانی سال گذشته، گفت: این اُفت فشار ناشی از مصرف بالای آب به خاطر روزهای پایانی سال و سنت خانه تکانی بوده است و همچنین شرکت آب و فاضلاب متعهد به تامین فشار برای دو طبقه و بیشتر نمی باشد و ایجاد تاسیسات فشار آب با مشترکین است.

 

 مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان تصریح کرد: هم اکنون  حدود ۱۵ درصد از آب شرب به خاطر نشت شبکه و لوله های خط انتقال به هدر می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها