تمجید یورونیوز از ملی‌پوشان کشورمان:

ایران می‌تواند آمریکا و انگلیس را غافلگیر کند

ایت شبکه تلویزیونی یورونیوز در گزارشی با تمجید از تیم ملی فوتبال ایران نوشت: نباید فراموش کنیم که ایران می‌تواند هجومی تر از گذشته در جام جهانی بازی و انگلیس و آمریکا را غافلگیر کند.
کد خبر: ۱۳۶۲۱۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه تلویزیونی یورونیوز در گزارشی درباره گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نوشت: این گروه B داستان‌های فراوانی دارد و تا زمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درگیر کار خبری آن هستیم. انگلیس، ایران، ایالات متحده و برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اسکاتلند، اوکراین) گروه B را تشکیل می‌دهند که بازی‌های این گروه از روز افتتاحیه مسابقات آغاز می‌شود. حال نگاهی دقیق‌تر به تیم‌های تشکیل دهنده این گروه می اندازیم.

در ادامه این گزارش آمده است: مردم انگلیس دیوانه فوتبال هستند اما این تیم در ۵۶ سال گذشته جامی کسب نکرده است. درگیری بین آمریکا و ایران هم به طور مداوم در داخل و خارج از زمین رخ می‌دهد. در کنار انگلیس باید به ایران نگاه کنیم که سبک بازی آن تغییر کرده است و انتظار می‌رود که حمایت هواداران از ایران در قطر در بالاترین باشد و تیم ایران الان هجومی‌تر از تیم دفاعی کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ ماست.

در پایان می خوانیم: هر چند انگلیس بخت اول صعود از گروه B خواهد بود اما آمریکا را که در سال ۱۹۵۰ انگلیس را شکست داد و در سال ۲۰۱۰ هم یک امتیاز از آنها گرفت به دقت زیر نظر داریم. گرچه نباید فراموش کنیم که ایران هم می‌تواند هر دو تیم را غافلگیر کند. در کنار آن نیم‌نگاهی به تیمی که از پلی‌آف اروپا به این گروه جذاب می‌آید، خواهیم داشت.

طبق قرعه جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا همگروه است و نخستین دیدار این تیم در برابر انگلیس در روز ۳۰ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

دیدار حساس ایران و آمریکا نیز روز هشتم آذرماه برگزار می شود و بعد از ۲۴ سال می تواند تکرار مسابقه قرن در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باشد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها