مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا

رویارویی سیمئونه و گواردیولا در «متروپولیتانو»

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۱۹۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، در چارچوب دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب ۲ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های امشب تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند.

منچستر سیتی - اتلتیکو مادرید / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال منچستر سیتی، در گروه A قرار داشت و با تیم‌های پاریس سن ژرمن، لایپزیش و کلوب بروژ همگروه بود. سیتیزن‌ها با کسب ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه A قرار گرفتند و به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و اسپورتینگ لیسبون به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت سیتیزن‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر این تیم پرتغالی را حذف کنند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید هم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه B قرار داشت و با کسب ۷ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

شاگردان سیمئونه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم منچستریونایتد رفتند و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شدند، با نتیجه ۲ بر یک این تیم انگلیسی را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و حریف منچسترسیتی شدند.

دیدار رفت منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید با نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان گواردیولا به اتمام رسید.

بنفیکا - لیورپول / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال بنفیکا و لیورپول امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بنفیکا، در گروه E قرار داشت و با تیم‌های بایرن مونیخ، بارسلونا و دیناموکیف همگروه بود.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال بنفیکا و آژاکس به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت تیم بنفیکا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم هلندی را حذف کند.

تیم فوتبال لیورپول هم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه B قرار داشت و با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

شاگردان کلوپ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم اینتر رفتند و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شدند، با نتیجه ۲ بر یک این تیم ایتالیایی را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و حریف بنفیکا شدند.

دیدار رفت لیورپول و بنفیکا با نتیجه ۳ بر یک و به نفع شاگردان کلوپ به اتمام رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها