بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا شد

شب قهرمانی‌ های تکراری +فیلم

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

معجزه، ماموریت غیرممکن، کامبک یا هیچکدام؟

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حالی طی امشب (سه شنبه) و فرداشب (چهارشنبه) برگزار می‌شود که ممکن است شاهد اتفاقات غیر معمول باشیم که در نهایت منجر به حذف بزرگان شود.
کد خبر: ۱۳۶۱۸۵۱

به گزارش جام جم آنلاین، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) و فردا شب (چهارشنبه) با برگزاری چهار دیدار به انجام می‌رسد تا تکلیف چهار تیم صعود پیدا کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شوند.

بایرن‌ مونیخ - ویارئال

دیدار رفت با یک گل به سود زیردریایی‌های زرد به اتمام رسید. باوارایی‌ها نیز همانند دور قبلی در بازی رفت نتوانستند به برتری برسند.

باید دید شاگردان یولین ناگلزمن توانایی این را دارند تا بلایی که بر سر سالزبورگ آوردند را این بار بر سر تیم اونای امری بیاورند یا خیر.

نماینده اسپانیا با پیگرینی طعم حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را چشیده است اما برای رسیدن به این مرحله باید از سد یکی از بهترین تیم‌های جهان بگذرند.

آیا بایرن‌ مونیخ با حضور آقای گل این فصل مسابقات یعنی رابرت لواندوفسکی که ۱۲ گل به ثمر رسانده در خانه حذف می‌شود یا قرار است شاهد جشن صعود آنها باشیم؟

رئال مادرید - چلسی

دیگر دیدار سه شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. رئال مادرید پس از پیروزی درخشان سه بر یک در لندن با اعتمادی به نفسی بالا باید در خانه از شیرهای آبی‌پوش پذیرایی کنند. هر ۲ تیم توانستند بازی اخیر خود در لیگ را با برد پشت سر بگذارند.

توماس توخل به دنبال این است تا معجزه‌ای را در اسپانیا خلق کند. آنها در مسیر رسیدن به این مهم روملو لوکاکو را به همراه ندارند.

باید دید آنچلوتی که در مرحله قبل پاریس را با کامبک شکست داده بود در این مرحله اسیر حربه خودش می‌شود یا قرار نیست مدافع عنوان قهرمانی، سد راهی برای پرافتخارترین تیم اروپا در راه صعود به نیمه‌نهایی باشد.

اتلتیکو مادرید - منچسترسیتی

چهارشنبه شب یک بازی فوق‌العاده حساس را در دل خود جای داده است. سیتیزن‌ها باید در وندامتروپولیتانو به مصاف تیم دیگو سیمئونه بروند.

پپ گواردیولا بازی‌های بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. او بعد از بازی رفت با اتلتیکو به دیدار لیورپول رفت و دوباره پس از دیدار با مردان ال چولو می‌بایست در جام حذفی از شاگردان یورگن کلوپ پذیرایی کند. فعلا چیزی علیه او نبوده اما هر لحظه ممکن است شاهد بازگشتی بزرگ باشیم.

اتلتیکو، ۲ سال قبل لیورپول را اسیر جاه‌طلبی‌های خود کرد. آنها به سومین فینال با دیگو سیمئونه می‌اندیشند و البته پپ نیز می‌خواهد ماموریت نیمه‌تمام سال قبل را تمام کند. به نظر شما فاتح نهایی این نبرد چه تیمی خواهد بود؟

لیورپول - بنفیکا

تنها دیداری که از همین حالا می‌توانیم تقریبا با اطمینان از عاقبتش صحبت کنیم همین مسابقه است. لیورپول به واسطه پیروزی سه بر یک در پرتغال با آرامشی نسبی باید از قرمزهای لیسبون پذیرایی کند.

بنفیکا با مهاجم آماده‌اش داروین نونیز باید یک غیر ممکن را ممکن کند. آنها رو در روی تیمی قرار می‌گیرند که در خانه‌اش به هیچ تیمی باج نمی‌دهد؛ مگر اینکه تقریبا خیالش راحت باشد.

در دور قبلی نیز لیورپول بعد از برد اینتر در ایتالیا، در انگلیس با یک گل به این تیم باخت اما راهی دور بعدی شد. این تنها باخت تیم کلوپ در ۱۹ بازی رسمی اخیر بوده است.

برنده دیدار تیم‌های مونیخ - ویارئال و لیورپول - بنفیکا باید در دور نیمه‌نهایی با یکدیگر رقابت داشته باشند.

در آن سوی جدول نیز فاتح نهایی دیدارهای رئال - چلسی و اتلتیکو - سیتی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها