رییس سازمان صنعت معدن و تجارت ایلام عنوان کرد:

پنج شهرستان ایلام شهرک صنعتی ندارد

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت ایلام گفت: پنج شهرستان ایلام شهرک صنعتی ندارد و نیاز است برای جذب سرمایه گذار در بخش صنعت زمین مورد نیاز در این شهرستانها از محل منابع ملی در نظر گرفته شود
کد خبر: ۱۳۶۱۶۹۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ رضا محمد رحیمی در نشست تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام اظهار داشت: استان های محروم باید از ویژگی های خاصی همچون بسته های حمایتی در امر مشوق سرمایه گذاری برخوردار باشند.
 
وی با انتقاد از افزایش قیمت زمین در استان گفت: این مسأله یکی از موانع سرمایه گذاری است زیرا یک سرمایه گذار باید بخش عظیمی از سرمایه خود را صرف خرید زمین کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام افزود: بحث آب و برق از مهمترین چالش های پیش رو صنعت است که مدیریت آن باید به درستی انجام گیرد، تصفیه آب پسماندها می تواند کمک کار صنعت در این شرایط بحران کم آبی شود.

محمد رحیمی اضافه کرد:  سبد پروژه های سازمان صمت با توجه به چالش های مختلف توان و انرژی زیادی لازم دارد که نیاز است با همدلی و هم افزایی برای رفع مشکلات آن تلاش کنیم.

محمدرحیمی با بیان اینکه به شدت نیازمند تامین زمین برای نواحی صنعتی هستیم، ادامه داد: در حوزه انرژی در شهرستان های مهران و دهلران اقدامات خوبی انجام گرفته و باید پروژه های مرتبط و پایین دستی که اشتغالزا هستند در استان بسرعت توسعه یابد.

وی اضافه کرد: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان زیاد است و با وجود اقدامات و پیگیری ستاد تسهیل اما محدودیت های وجود دارد که نیاز است اختیارات استان افزایش یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها