همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی شهید اهل قلم

تجدید میثاق هنرمندان با شهدای گمنام در شهرکرد

خداحافظی با تهیه کننده و گوینده هنرمند و با اخلاق شبکه جهان بین

درگذشت مجری توانمند و هنرمند با اخلاق شهرزاد شاهسمندی

همکاران صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با بانوی هنرمند و خلاق، شهرزاد شاهسمندی برای همیشه وداع گفتند.
کد خبر: ۱۳۶۱۵۷۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهارمحال و بختیاری:شهرزاد شاهسمندی مجری توانمند و هنرمند با اخلاق از همکاران صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری بر اثر بیماری به دیدار حق شتافت و به زندگانی جاودانه و ابدی در دیار باقی لبیک و با جامعه هنری برای همیشه وداع گفت.

این همکار مؤمنه هنرمند، خلاق، مهربان و متین از ۱۷ سال پیش پا به عرصه هنر گذاشت و فعالیت در صدا و سیما را با عشق آغاز نمود.

مرحومه شهرزاد شاهسمندی د‌ر ابتدا، مجری برنامه های گوناگون تلویزیونی در سیمای جهان بین بود و سپس پا به دنیای رادیو گذاشت و با علاقه، در این رسانه گرم و پویا در امر تهیه کنندگی و گویندگی مشغول به فعالیت شد و به شایستگی و پر توان ایفای نقش نمود.

تهیه کنندگی برنامه های قصه های خاله شهرزاد، زندگی جاریست و ریحانه، گویندگی پرتوان و نام آشنای برنامه پر مخاطب مردم و مسئولان، پرس و جو، سلامت باشید، پیام استان، عصر جمعه با شما، جاده جوانی، استان و توسعه، بهار بام ایران، بنگ باهار و موج‌زنده رود را در کارنامه کاری خود دارد.

با تهیه کنندگی برنامه رادیویی «جلوه های ایثار» و تولید مستند شهید مدافع حرم، شهید جیلان به اوج کاری خود رسید.

 مرحومه شهرزاد شاهسمندی چندی پیش دچار بیماری شد و در بیستم فروردین ماه، آن هنگام که میهمان خوان گسترده الهی بود، با جامعه هنری خداحافظی کرد و میهمان ابدی خالق یکتا شد. یادش تا ابد گرامی باد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها