بمناسبت برگزاری بزرگترین کنگره شهدای عشایری در استان چهار محال و بختیاری

هم اندیشی اعضای قرارگاه رسانه ای برای برگزاری کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور

همزمان با ایام عید و تعطیلات نوروز

خدمت رسانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به 8هزار زائر سرزمین نور

مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از خدمت رسانی به بیش از 8هزار زائر سرزمین نور در ایام تعطیلات نوروزی خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۱۳۹۹

به گزارش جام جم آنلاین - استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عیسی حیدری سودجانی  مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم در گفتگو با جام جم گفت: اردوهای راهیان  نور پس از دوسال وقفه به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، از 15 اسفندماه 1400 با اعزام کاروان های دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری شروع شد.

مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در نیمه دوم اسفند و ایام تعطیلات نوروز 1401 کاروان های راهیان نور از شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری عازم اردوگاه های شهید باکری خرمشهر و شهید مسعودیان اهواز شدند و با برنامه ریزی های انجام شده از مناطق عملیاتی جنوب غرب بازدید کردند.

اعزام 2450 نفر از اقشار مختلف استان چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی 2450 نفر از اقشار مختلف استان چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روحانیون، نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها و اردوی خانوادگی با خودروهای شخصی عازم سرزمین نور شدند.

حیدری سودجانی، گفت: خانواده های استان چهارمحال و بختیاری نیز با 156دستگاه خودرو شخصی به تعداد 617 نفر زائر وارد اردوگاه شهید باکری خرمشهر شدند و افتخار میزبانی آنها را در طول مدت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشتیم.

وی تصریح کرد: در این مدت، اردوگاه راهیان نور شهید باکری استان چهارمحال و بختیاری در خرمشهر، میزبان 5هزار و 836 زائر سرزمین نور از دیگر استانهای کشور نیز بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها