9نفر از اعضای باندی که در اجرای نقشه اخاذی و گروگانگیری مرد باغدار ناکام مانده و برادر او را با شلیک گلوله کشته بودند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۹۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط‌‌عمومی دادگستری کل کرمان، یعقوب احمدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در‌این‌باره گفت: شامگاه 16فروردین امسال دو مرد مهاجم با ورود غیرقانونی به اراضی تحت‌کاشت پسته در یکی از روستاهای کاظم‌آباد(قوام‌آباد) و با تهدید نگهبان این باغ‌ از او درخواست کرده‌اند که به بهانه شکستن پای خود، صاحب اصلی باغ را به محل بکشاند. در ادامه صاحب باغ پس از ورود به آنجا از سوی مهاجمان مورد‌تهدید قرار‌گرفته و پسر وی که در همان لحظه به‌صورت تلفنی با پدر خود در حال گفت‌وگو بوده با اطلاع از ماجرا و به دلیل حضورنداشتن خود در منطقه، از عموی خود خواسته که به باغ برود و جان پدرش را نجات دهد.

وی افزود: برادر صاحب باغ با همراهی چند نفر از افراد بومی به باغ رفته و هنگام پیاده‌شدن از خودرو از سوی مهاجمان مورد هدف گلوله کلاشینکف قرار گرفته و کشته شد. مهاجمان هم با رها‌کردن گروگان که قصد اخاذی در قبال آزادی‌اش را داشتند‌، متواری شدند. در این حادثه یک نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد و متهمان فراری که دو نفر بودند بعد از 48ساعت از جنایت همراه هفت نفراز مرتبطان خود شناسایی و بازداشت شدند. تحقیقات از آنها ادامه دارد.

حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها