به استقبال کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور

خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری به استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۷۱

به گزارش جام جم آنلاین-  چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کاظم کبیری در گفتگو با جام جم گفت: بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های مختلف استان در راستای استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور که اردیبهشت ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد، برنامه های متنوع خدمت رسانی اجرا می کند.

کبیری افزود: به همین مناسبت گروه پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل شامل   پزشک، ماما، بهورز و پذیرش  به مناطق صعب العبور دیناران  ( دهدلی، سرقلع) اعزام شد.

وی ادامه داد: تزریق  واکس کووید 19 به ۵۰ نفر، انجام واکسیناسیون کودکان زیر 6 سال  و ویزیت بیماران و دادن دارو به ۴۵ نفر از خدمات این گروه پزشکی اعزامی بود.

کبیری همچنین خاطرنشان کرد: دیدار و جلسه حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با هدف همکاری و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و موقوفات درمانی استان در راستای کمک به درمان محرومین و نیازمندان از دیگر اقدامات انجام شده در روزهای اخیر می باشد.

وی افزود: برپایی ایستگاه سلامت توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان سامان در محل برگزاری یادواره ستاره های بی نشان در حسینیه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، با حضور سردار افضلی جانشین محترم فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، واکسیناسیون کرونا، اقناع و تشویق عمومی به واکسیناسیون، تب سنجی، سنجش فشارخون و قند خون بالا ازدیگر خدمات انجام شده در شهرستان سامان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:  برپایی ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه شهرستان بن و ارائه خدمت به نمازگزاران در زمینه سنجش فشارخون و توزیع ماسک رایگان از دیگر اقدمات این سازمان در راستای استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه پزشکی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها