رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز

البرز آماده تاسیس شهرک تخصصی نساجی کشور است

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز از آمادگی کامل بخش خصوصی برای تاسیس شهرک تخصصی نساجی و پوشاک نمونه کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۱۰۷۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

یداله مالمیر با اشاره به اینکه با راه اندازی  این شهرک 30 هزار نفر در دو مرحله اشتغالزایی می شود گفت: تسریع در تاسیس این شهرک همت والای مدیران  دستگاه های اجرایی در رفع برخی دست اندازهای غیر طبیعی را طلب می کند. 

وی گفت: اهمیت تاسیس شهرک تخصصی نساجی و پوشاک البرز در بستر رونق تولید، صادرات و ایجاد اشتغال درحدی است که علاوه بر سرمایه گذاران البرز، کارآفرینان صنایع نساجی استان های همجوار نیز برای سرمایه گذاری در راه اندازی این شهرک اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: در این راستا تاکنون حدود ۸۰۰ واحد تولید پوشاک استان تهران نیز برای مشارکت در سرمایه گذاری در این شهرک اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز گفت: اکنون ۱۰ سال است که با اعلام  موافقت دولت قبل، مقدمات ایجاد این شهرک را  فراهم کرده ایم، اما وعده ها و موافقت های کتبی و شفاهی دولتمردان برای رفع موانع تاسیس آن درحد شعار باقی مانده و عملیاتی نشده است.

مالمیر افزود:  این مشکل در شرایطی خودنمایی می کند که  در سال ۹۴ طرح توجیهی ایجاد این شهرک تخصصی در کارگروه امور اقتصادی استانداری البرز و سایر کارگروه ها با موافقت حداکثری مواجه شد و در سال ۹۵ در سفر رییس جمهور وقت به استان  مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: در پی موافقت رییس جمهور وقت با تأسیس شهرک تخصصی نساجی و پوشاک البرز، وزارت صنعت، معدن وتجارت در نامه شماره ۱۳۷۲۰۸ مورخ ۱۱ اسفند ۹۵ دستور رییس جمهور وقت را برای اجرا به مسوولان ابلاغ کرد، اما بنا به دلایل مبهم تاکنون این ابلاغیه رسمی نتیجه ای در برنداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها