۴۵ درصد رشد اقتصادی باید از بهره‌وری باشد
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

۴۵ درصد رشد اقتصادی باید از بهره‌وری باشد

استاندار زنجان:

اشتغال از طریق تولید و سرمایه گذاری محقق می شود

استاندار زنجان با بیان اینکه اشتغال محقق نمی شود مگر آنکه تولید انجام بگیرد گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند پول پاشی موجب اشتغال آفرینی  نمی شود و این مهم صرفا با تولید و سرمایه گذاری است.
استاندار زنجان با بیان اینکه اشتغال محقق نمی شود مگر آنکه تولید انجام بگیرد گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند پول پاشی موجب اشتغال آفرینی نمی شود و این مهم صرفا با تولید و سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۱۳۶۰۹۱۰
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی درجلسه شورای اداری استان زنجان در تبیین شعار سال که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند افزود: تولید و اشتغال به یکدیگر مرتبط هستند و با توجه به شعار سال 1401، در استان زنجان  هم تولید و هم تولید دانش بنیان را پیگیری می کنیم تا به درستی اجرا شود. 

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران حمایت لازم از اقتصاد دانش بنیان شکل گرفته است  ادامه داد: هم اکنون مفهوم پارک و صندوق پژوهش  نهادینه شده و طبق برنامه ریزی ها، صندوق پژوهش و نوآوری با سرمایه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان آغاز به کار می کند. 

استاندار زنجان تاکید کرد: باید یک مرحله پیشتر حرکت کنیم و موضوع هدایت را در دستور کار قرار دهیم؛ حرکت دانش بنیان ما باید به سمت پروژه‌های مشخص پیش برود و باید از این پروژه ها حمایت کنیم.

افشارچی با بیان اینکه امسال نسبت به برخی پروژه‌ها نگاه خاصی خواهیم داشت و به شدت نسبت به  موضوع بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی حساس هستیم، گفت: امیدواریم در ریل‌گذاری جدید برای تغییر مسیر اقتصادی استان با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب موفق باشیم.

وی با بیان اینکه ماه رمضان در اصل برای ترویج تقواست خاطر نشان کرد:  باید در حفظ شئونات شخصی و سیاسی و حکومتی  دقت کنیم، چون با اشخاص عادی تفاوت داریم. برای مسوولان این موضوع پررنگ‌تر است و اگر ما شئونات شخصی و حکومتی و سیاسی را رعایت نکنیم، اثر وضعی  در کل جامعه خواهد داشت و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. 

استاندار زنجان در ادامه عنوان کرد: خیریه‌ها فعالیت خوبی در استان زنجان دارند، چه بسا که اگر این مجموعه به صورت سیستماتیک فعالیت کند، می تواند باری از دوش حاکمیت و دولت بردارد. 

افشارچی با بیان اینکه تمام خیران مانند پرتو نوری هستند که اگر تک‌تک عمل می‌کردند هر کدام یک بخش را روشن می‌کردند، افزود: مجموعه مهرانه در استان این نورها را متمرکز کرده و اگر اقدام خیران  به‌ صورت تک‌تک بود این اتفاق نمی‌افتاد و اثر کار سیستماتیک در اینجا مشخص است.

وی یادآور شد: این نوع فعالیت‌ها نشان می‌دهد که تا چه اندازه می‌توان انرژی‌های مردم را متمرکز کرد و نتایج خاصی از داخل آن بیرون آورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها