رسیدگی به درخواست‌های بیش از ۱۱ هزار نفر از مراجعین در دیدارهای مردمی مسئولین قضایی استان هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در سال گذشته مسئولان قضایی این استان ضمن برگزاری دیدارهای مردمی، با ۱۱ هزار و ۹۶۴ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره ملاقات نموده اند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در سال گذشته مسئولان قضایی این استان ضمن برگزاری دیدارهای مردمی، با ۱۱ هزار و ۹۶۴ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره ملاقات نموده اند.
کد خبر: ۱۳۶۰۴۲۳

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در سال گذشته مسئولان قضایی این استان ضمن برگزاری دیدارهای مردمی، با ۱۱ هزار و ۹۶۴ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره ملاقات نموده اند.

 

مجتبی قهرمانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص لزوم حضور مسئولان در بین مردم و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مفاد سند تحول دستگاه قضایی و در نتیجه برنامه ریزی‌های انجام شده در دادگستری استان هرمزگان، امکان دیدار اقشار مختلف مردم با مسئولان قضایی استان در تمامی ایام سال فراهم است و مراجعین می‌توانند در این دیدار‌ها، مشکلات، درخواست‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

 

مجتبی قهرمانی همچنین خاطرنشان کرد: ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگستری در روزهای سه شنبه نیز یک هفته در بندرعباس و هفته بعد در دیگر شهرستان‌ های استان برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، رؤسا و دادستان‌ها در تمام حوزه های قضایی استان ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات و مشکلات مردم رسیدگی می کنند.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ نیز مسئولین قضایی استان علاوه بر روزهای سه شنبه با حضور در اماکن عمومی و مساجد در مناسبت‌های مختلفی همچون هفته قوه قضاییه، دهه مبارک فجر، هفته دفاع مقدس و اعیاد مذهبی، ضمن برگزاری دیدارهای مردمی مجموعاً با ۱۱ هزار و ۹۶۴ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره ملاقات نموده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها