پرسپولیس در نخستین بازی سال جدید به مصاف هوادار می‌رود

قرن جدید، سرخ جدید

دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر یکشنبه برگزار می‌شود و فجرشهیدسپاسی میزبان آلومینیوم اراک است و تراکتور به مصاف مس رفسنجان می‌رود.
کد خبر: ۱۳۶۰۳۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر دو مسابقه یکشنبه شب برگزار می شود. این مسابقات در ماه مبارک رمضان و بعد از افطار برگزار می ‌شود.

فجرشهید سپاسی- آلومینیوم اراک؛ رونمایی از مربی جدید فجر

فجرشهیدسپاسی که این فصل به لیگ برتر آمده با نتایج بدش، دوباره در خطر سقوط به لیگ یک قرار گرفته است این تیم در حال حاضر با 15 امتیاز و سه شکست متوالی در رده چهاردهم جدول است. بعد از برکناری علی اصغر کلانتری ابتدا مهرزاد معدنچی مدت کوتاهی هدایت تیم را برعهده داشت و در نهایت در سال 1401 مجتبی سرآسیایی مربی اسبق شهرخودرو و گل گهرسیرجان به عنوان سرمربی تیم برگزیده شد تا بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

فجری ها اگر در این بازی برنده نشوند ممکن است یک پله دیگر هم در جدول لیگ سقوط کنند. آلومینیوم اراک هم وضعیت بغرنجی در اواخر سال 1400 پیدا کرد و بعد از اینکه 12 هفته رسول خطیبی نتوانست به پیروزی برسد سیدمهدی رحمتی جانشین او در آلومینیوم اراک شد و سال را با پیروزی مقابل تراکتور تبریز به پایان رساند. مهدی رحمتی خودش در سال های دور در فجرسپاسی بازی کرده است. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید. آلومینیوم اگر در این بازی پیروز شود شانس صعود سه پله ای در جدول لیگ را دارد. فجری ها به دلیل زمین ناهموار ورزشگاه حافظیه شیراز در مشهد میزبان حریف خود خواهند بود و به این ترتیب بعد از نساجی فجر سپاسی دومین تیمی است که این شهر را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده است.

تراکتور- مس رفسنجان؛ قرمزپوشان به دنبال شکستن طلسم ناکامی

تراکتور این فصل نتایجش فاجعه بار بود و اکنون با 17 امتیاز در رده سیزدهم جدول و منطقه فانوس به دستان قرار دارد. ساغلام هم هنوز نتوانسته تراکتور را از وضعیت بحرانی خارج کند. آخرین برد قرمزپوشان تبریزی در هفته دهم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان به ثبت رسید و بعد از آن دیگر آنها رنگ برد را ندیدند. قرمزپوشان تبریزی به دنبال شکستن طلسم ناکامی خود هستند .مس رفسنجان اما تیم باثباتی بود که در حال حاضر با 35 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ ایستاده است.

گادوین منشا آقای گل رقابت ها نیز در مس حضور دارد و به همین دلیل خط دفاع و دروازه بان تراکتور روز سختی را پیش رو خواهند داشت. منشا به تنهایی 12 گل زده است در حالیکه تراکتور در این فصل فقط 16 گل به ثمر رسانده است. مسابقه رفت دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود تراکتور به پایان رسید و یکی از بازی های پر گل دور رفت شد.

برنامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر

جمعه ۱۲ فروردین

نساجی مازندران- فولاد خوزستان - ساعت۱۶

صنعت نفت آبادان –فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ساعت 18- ورزشگاه تختی آبادان

یکشنبه ۱۴ فروردین

فجرشهیدسپاسی شیراز- آلومینیوم اراک – ساعت۲۰- ورزشگاه حافظیه شیراز

تراکتورتبریز- مس رفسنجان - ساعت۲۰:۳۰- ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز

دوشنبه 15 فروردین

هوادارتهران- پرسپولیس - ساعت۲۰:۳۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران

سه شنبه ۱۶ فروردین

گل‌گهر سیرجان- پدیده مشهد – ساعت۲۰- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان کرمان
ذوب‌آهن اصفهان - نفت مسجدسلیمان - ساعت۲۰:۳۰- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
استقلال –پیکان تهران - ساعت۲۰:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

جدول لیگ برتر:

1- استقلال 55 امتیاز

2- پرسپولیس 49 امتیاز

3- سپاهان 42 امتیاز

...........

15- نفت مسجدسلیمان 14 امتیاز

16- شهرخودرو مشهد 13 امتیاز

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها