مدل های قفل دیجیتال درب هر یک زیبایی و کارایی خاص خود را دارند. برخی از مدل ها زیبا هستند و برخی نیز علاوه بر زیبایی دارای آپشن های ویژه و امنیتی می باشند که برای منزل یا مغازه شما ضروری است.
کد خبر: ۱۳۶۰۱۸۲

انواع قفل دیجیتال درب منزل


قفل های دیجیتال درب به طور کلی در دو مدل کلی تقسیم می شوند. دستگیره های هوشمند و دستگیره های کارتی (که می توانند آفلاین یا آنلاین باشند). دستگیره های درب هوشمند برای خانه و محل کار و انبار و سایر مکان ها استفاده می شوند. در مکان هایی مثل هتل و مسافرخانه و ... شرایط فرق می کند. مثلاً برای یک هتل پنج ستاره که احتمالاً صدها واحد و اتاق دارد و در هر اتاق در طول سال بیش از هزار نفر اقامت می کنند می بایست فکر دیگری کرد. می توان از قفل دیجیتال در هتل ها نیز استفاده کرد. به طور کلی این دستگیره ها دارای رمز و اثر انگشت مخصوص هستند. اینطور که مشخص است نمی تواند هزار عدد و یا هزار اثر انگشت تعریف کرد. در این صورت است که مدل های کارتی انتخاب بهتری هستند.

قفل های کارتی هتلی به طور کلی دارای کارت خاصی هستند و این کارت دست به دست می چرخد. در واقع نظم و امنیت هتل به واسطه کارت تامین می شود. به این ترتیب برای هر مکان باید بر اساس شرایط همان مکان انتخاب درستی کرد.

نقش قفل دیجیتال درب در زندگی امروز


قفل الکترونیکی درب با قابلیت اتصال به موبایل


برخی از مدل های قفل الکترونیکی درب قابلیت اتصال به تلفن همراه دارند و بسیار عالی هستند. این دستگیره ها برای خانه و محل کار بسیار عالی است. این دستگیره ها در مدل های انلاین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های آفلاین به اینترنت متصل نمی شوند. وقتی دستگیره هوشمند آنلاین را خریداری می کنید به سادگی از همه جزییات مطلع هستید این روند سبب می شود که مدل های انلاین فروش بیشتری داشته باشند.

مدل های قفل دیجیتال درب آنلاین یک سری ویژگی های جالب در اختیار شما قرار می دهد. کافیست برنامه مورد نظر را روی گوشی تلفن خود نصب کنید و تنظیمات لازم را روی دستگیره با گوشی ست کنید. در این راستا کنترل لازم روی دستگیره در تلفن همراه صورت می گیرد. دقت کنید که به واسطه اینترنت می توانید دستگیره خود را کنترل کنید. همینطور شرایطی فراهم است که بتوانید این دستگیره را به به ساعت هوشمند خود وصل کنید.


انتخاب رمز یکبارمصرف برای قفل رمزی


برخی از مدل های قفل رمزی قابلیت های جالبی دارند. یکی از قابلیت های آفلاین و آنلاین دستگیره های درب هوشمند این است که رمزهای یکبار مصرف را می توان برای آن تعریف کرد. مثلاً شما می توانید برای ساعت 15 الی 17 روز یکشنبه رمز یکبار مصرف 129615 را تعریف کنید. به این ترتیب زمانی که این رمز فعال می شود، هر فرد از دو روش ورود استفاده می کند و درب را باز می کند. دقت کنید که این قفل ها هم با کارت و هم با رمز شناخته می شود. دقت کنید که اگر دستگیره دارای اثر انگشت باشد باید به صورت رمز و کارت و اثر انگشت باز شود.

به طور کلی رمز های یک بار می تواند برای امنیت منزل شما بسیار عالی باشد. مثلاً وقتی قرار است یک تعمیرکار وارد منزل شود، رمز یکبار مصرف بسیار مناسب است و او نباید رمز اصلی را داشته باشد. دقت کنید که اجرای تابع خیالی از دیگر مواردی است که سبب شده تا شما اعدادی قبل و بعد از رمز خود اعلام کنید. دستگیره از بین اعداد رمز شما گزینه مناسب را شناسایی می کند.
 

نقش قفل دیجیتال درب در زندگی امروز


قفل دیجیتال کارتی هتلی


قفل کارتی هتلی از محصولاتی هستند که به نوبه خود طراحی ویژه ای دارند. این مدل از دستگیره ها نیز به صورت آنلاین و آفلاین دسته بندی می شوند. بر خلاف دستگیره های هوشمند، این دستگیره ها محبوبیت کمتری نسبت به مدل های آفلاین دارند. دستگیره های درب هتلی به طور کلی در سری های متنوعی عرضه می شوند. شما می توانید مدل هایی که طراحی های چند بخشی دارند را خریداری کنید. از یاد نبرید که این دستگیره ها می توانند ساختاری چند بخشی هم داشته باشند.

این دستگیره با سیستم نرم افزار هتل متصل می شوند. به طور کلی کارت های زمان دار برای هتل ها بهترین گزینه محسوب می شوند. گزارش تردد در داخل کامپیوتر ذخیره می شد. این موضوع حتی در تردد از طریق آسانسور نیز قابل پیگیری است. از دیگر قابلیت های این دستگیره این است که دارای قفل شب بند است. در واقع وقتی این قفل از داخل فعال شود شروع به چشمک زدن می کند و درگیر هیچ کارتی اجرا نمی شود.
 

نقش قفل دیجیتال درب در زندگی امروز
خرید آسان و مطمئن قفل دیجیتال درب


برید خرید مطمئن انواع مدل های دستگیره دیجیتال درب بهتر است سعی کنید در ابتدا برندهای مشهور را بشناسید. برندهایی که به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. مدل های دستگیره دیجیتال درب برند روک با قیمت ارزان عرضه می شود. البته برخی از مدل های قفل دیجیتال درب سامسونگ نیز وجود دارند که ساختار مخصوص به خود را دارند و از نظر کیفیت بسیار عالی است. خرید اینترنتی بسیاری از مدل های دستگیره دیجیتال درب در آریا لاک فراهم شده است تا بتوانید طبق مشاوره های لازم یک خرید عالی از فروشگاهی مطمئن داشته باشید.
 

منبع:  samsunglock.support
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها