هافمن موفق به دریافت تندیس واحد منتخب کیفی ملی استاندارد کشور شد
بمناسبت نکوداشت یکصدمین سالگرد تأسیس سازمان استاندارد ایران

هافمن موفق به دریافت تندیس واحد منتخب کیفی ملی استاندارد کشور شد

در هر کدام از صنایع مختلف، یکی از مهم‌ترین نکات، توجه به استانداردهای ملی و بین‌المللی ست. به عنوان یک مصرف‌کننده یا خریدار شما باید توجه کنید که محصولی را که می‌خواهید خرید کنید حتما استانداردهای لازم را داشته باشد. در ایران استاندارد ملی ایران معتبرترین مرجع صدور استاندارد برای محصولات مختلف است.
کد خبر: ۱۳۰۳۵۹۲

استانداردهایی مثل ایزو که برای کنترل کیفیت صادر می‌شوند و نیز گواهینامه‌های تخصصی در شاخه‌های مختلف از مواردی هستند که نشان می‌دهند یک محصول از چه ویژگی‌ها یا برتری‌هایی نسبت به رقبا برخوردار است.

معرفی استانداردهای جهانی در صنعت درب و پنجره‌های UPVC

استاندارد ملی ایران 

سازمان ملی استاندارد ایران تدوین‌کننده قوانین و قواعد مرتبط با استاندارد و اجراکننده و نظارت‌کننده بر آن‌ها می‌باشد.

سازمان استاندارد ایران دارای ساختار دولتی به صورت زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری است. این استاندارد شامل دو نوع اجباری و تشویقی می‌باشد.

برای اخذ نشان استاندارد برندها باید مدارک معتبر خود را ارائه دهند و بازرسین سازمان روند تولید و امکانات آزمایشگاهی را مورد تایید قرار دهند تا استاندارد ملی ایران به یک محصول اعطا گردد.

گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی

گواهینامه فنی یکی از راه‌های مطمئن برای بررسی کیفیت انواع مواد، مصالح، فرآورده‌ها و سیستم‌های ساختمانی و همچنین کالاهای تأسیسات مکانیکی می‌باشد. همچنین ابزاری اطمینان‌بخش برای شناساندن کیفیت برتر محصولات تولیدی کشور به مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید؛ تا از این طریق، علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان برتر، راهنمای خوبی برای مصرف‌کنندگان محصولات ساختمانی باشد.

گواهینامه فنی مدرکی است که بر اساس آن، ویژگی‌های یک فرآورده ساختمانی را با الزامات استانداردهای ملی (در صورت وجود)، مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل‌های تدوین شده مرتبط در طی یک دوره زمانی، تایید می‌‌نمایند.

برای صدور گواهینامه فنی الزامات فنی موجود در مقررات ملی ساختمان و دستور‌العمل‌های مرتبط، شرط لازم برای دریافت نشان گواهینامه فنی هستند.

گواهینامه فنی سند پشتیبان مقررات ملی ساختمان است که منحصراً از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی صادر می‌شود و نشان دهنده تطابق عملکرد و کیفیت مواد‌، مصالح، فرآورده‌ها و سیستم‌های ساختمانی با معیارهای تعریف شده در مباحث مقررات ملی ساختمان است.

گواهینامه‌های ایزو

یکی از سازمان‌های بین المللی در سطح دنیا، سازمان ایزو (ISO) است که وظیفه‌ی آن مقرر کردن استانداردهای جهانی بنا به خواسته و شرایط قانونی همه‌ی کشورها، به منظور یکسان‌سازی همه‌ی فرآیندها و روال انجام کار پدید آمده است. استانداردهای ایزو با هدف آسان‌سازی و تسهیل بخشیدن به امر تولید و توسعه‌ی روز‌افزون خدمات و تولیدات برای حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده بوجود آمده‌اند.

شاید قبلا هم این را شنیده باشید که کلمه ایزو (ISO) از کلمه ای یونانی با عنوان ISOS گرفته شده است که به معنی یکپارچه‌سازی، یکسان‌سازی و برابری است؛ که گواهینامه‌ ایزو همین هدف اصلی را دنبال می‌کند. کدهای مختلفی در استاندارد ایزو وجود دارد از جمله ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۰۰۰۲، ایزو ۱۷۰۲۵ و… این کد ها هرکدام در زمینه و موضوع خاصی تعریف شده اند؛ مثلا iso 9001 به موضوع مدیریت کیفیت در یک شرکت اشاره دارد و یا iso 14001 تعهد شرکت به محیط زیست را ثابت می‌کند.

در آخر می‌خواهیم برندی را به شما معرفی کنیم که تمام این گواهینامه‌ها، استانداردها و تاییدیه‌های ملی و بین‌المللی را در اختیار دارد.

برند هافمن علاوه بر تمام موارد گفته شده‌ فوق نتایج آزمون و کنترل و تست از skz آلمان را نیز اخذ کرده است و شما می‌توانید به راحتی و با خیالی آسوده از محصولات هافمن خرید کنید. برای خرید یا تعویض پنجره‌های خود می‌توانید با کارشناسان هافمن با شماره تلفن ۱۶۴۴ تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها