وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تهران اعلام کرد: در ایام نوروز تاکنون بالغ بر دو میلیون بیمار در اورژانس‌های بیمارستانی کل کشور پذیرش شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۶۰۱۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تهران اعلام کرد: در ایام نوروز تاکنون بالغ بر دو میلیون بیمار در اورژانس‌های بیمارستانی کل کشور پذیرش شده‌اند.

عین اللهی افزود: نوروز امسال به دلیل افزایش مسافرت‌ ها شاهد مراجعه بیشتر مردم و بیماران نسبت به گذشته به اورژانس‌های بیمارستانی بود‌ه‌ایم.

وی افزود: متاسفانه حوادث جاده‌ ای هم در افزایش این آمار دخیل بود. همکاران ما در ایام نوروزی در سراسر کشور در واقع تعطیلی نداشتند به نحوی که حتی شاهد افزایش چشمگیر اعمال جراحی الکتیو (غیر اروژانسی) که معمولا در اعیاد نوروز کمتر پذیرش می‌شوند نیز در بیمارستان‌ها نسبت به سال‌های گذشته بوده‌ایم.

گفتنی است وزیر بهداشت امروز چهارشنبه به صورت سر زده از بیمارستان حضرت رسول بازدید کرد. عین اللهی با حضور در بخش‌های اورژانس، CPR، مراقبت‌های ویژه، CCU، شیمی درمانی، مدیریت دارویی و بخش‌های بستری بازدید به عمل آورد.

وزیر بهداشت در این بازدیدها با اهدای گل به پرسنل بیمارستان و کادر درمان ضمن تبریک سال نو با آنان و بیماران و همراهان‌شان به گفتگو پرداخت و نسبت به رفع مشکلات چند تن از بیماران دستورات لازم را صادر کرد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها