گل خداداد عزیزی به استرالیا و صعود ایران به جام جهانی 1998 فرانسه با 36 درصد آراء مردمی، در صدر برترین گل قرن جشنواره یکصد قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۶۰۰۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، برنامه یکصد شبکه ورزش سیما از ابتدای سال 1401، جشنواره مردمی انتخاب بهترین‌های قرن ورزش ایران در 7 عنوان‌جایزه را آغاز کرده است که تا 20 فروردین نیز ادامه خواهد داشت.

در گام اول این جشنواره، هیأت انتخاب ۵۰ نفری متشکل از وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، پیشکسوتان، صاحب نظران و اصحاب رسانه، نامزدهای اولیه این جشنواره را در 7 عنوان‌جایزه شامل برترین گل قرن، برترین مربی قرن، برترین مدال قرن، برترین تیم قرن، برترین رفتارجوانمردانه قرن، برترین صحنه ورزشی قرن و برترین یار مظلوم قرن مشخص کردند. پس از آن، انتخاب برترین‌های هر حوزه بر عهده مردم گذاشته شده است.

امروز پس از گذشت 10 روز از برگزاری این جشنواره، از حدود 710 هزار رای مردمی، نتیجه نظرسنجی در بخش برترین گل قرن بدین صورت است که گل خداداد عزیزی به استرالیا با اخذ 36% آرا پیشتاز است، پس از آن گل حمید استیلی به آمریکا با 18.3%  در رتبه دوم و گل علی دایی به کویت در جام ملت ها با 8.2%  در رتبه سوم قرار دارد.

درصد آراء دیگر نامزدها نیز بدین شکل است:  گل حسن روشن به لهستان 7.6% ، گل رضا قوچان نژاد به کره‌جنوبی 7.6% ، گل مهدی طارمی به ازبکستان 7.6% ، گل محمد نصرتی به بحرین 4.3% ،  گل ایرج دانایی‌فر در جام‌جهانی 3.7% ، گل علی پروین به کویت در جام ملت‌ها 3.3% و گل مهدی مهدوی‌کیا به چین 3%

این نظرسنجی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای مشاهده تمامی نامزدها و شرکت در نظرسنجی به سایت شبکه ورزش به نشانی varzeshtv.ir مراجعه کنند.

پیشتازی خداداد عزیزی در جشنواره انتخاب برترین گل قرن ایران / استیلی و دایی در رتبه‌های بعدی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها