سرپرست پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک پرحجم در مسیر رفت و برگشت محورهای شمالی کشور، در عین حال از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای بازگشت مسافرین نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۹۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محبی در تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور به ویژه مسیرهای شمالی، گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در اکثر مسیرهای منتهی به استان‌های شمالی کشور هستیم البته این ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت مشاهده می‌شود؛ به شکلی که مسیر فیروزکوه، جاده هراز، چالوس، آزادراه تهران شمال، آزادراه قزوین رشت و سایر محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی دارای ترافیک پرحجم هستند.

وی ادامه داد: همکاران من در پلیس راهور در تمامی محورهای پر تردد مستقر هستند و آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بازگشت مسافرین وجود دارد. همکارانم تلاش خواهند کرد تا سفری ایمن برای شهروندان رقم خورد.

وی تاکید کرد: بی تردید با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد و همچنان این موضوع در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

سرپرست پلیس راهور ناجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی کشور و با اشاره به حادثه تصادف دو خودروی سواری در لرستان و جان باختن هشت تن در این تصادف نیز گفت: ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی سراسر کشور، جدا کننده مسیر رفت و برگشت ندارند و جزو نقاط حادثه خیز محسوب می‌شوند که این موضوع به سازمان راهداری اعلام شده و اقدامات در جهت رفع نقاط حادثه خیز نیز آغاز شده است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها