توزیع میانگین روزانه یک میلیون و 800 هزار لیتر بنزین در همدان

مدیر شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان از اجرایی شدن طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده های نفتی در جایگاه های عرضه سوخت استان از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته و تداوم آن تا 15 فروردین خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، امین روستایی گفت: تعداد بازدید های نوروزی تیم های عملیاتی منطقه که در ساعات مختلف شبانه روز صورت می گیرد از 400 مورد فراتر رفته به طوری که در هر بازدید علاوه بر تکمیل و ثبت نقاط قوت و ضعف در فرم مربوطه، در دفاتر جایگاه ثبت و به تایید مالک آن می رسد.
مدیر شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان بیان کرد: با مقایسه گزارش ها و نتایج حاصله هر مرحله از بازدیدها توسط تیم اعزامی و مقایسه با نتایج حاصل از بازدید مرحله بعد، روند بهبود شرایط کاملا مشهود است.
وی با بیان اینکه انعکاس بازخوردهای این اقدامات از سوی شهروندان از طریق سامانه پاسخگویی 24 ساعته 09627 نشان از رضايت عمومي از عرضه استاندارد سوخت به لحاظ کمی و کیفی و خدمات جانبی موجود در پمپ بنزین ها دارد، تصریح کرد: از آغاز سفرها تا صبح ششم فروردین مصرف روزانه بنزین بخش حمل و نقل بین یک میلیون و 600 هزار تا 2 میلیون متغیر است (میانگین 1 میلیون و 800 هزار لیتر) که با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی انبارهای نفت، ناوگان حمل و نقل متصدیان جایگاه‌ها و مجاری عرضه محقق شده است.
مدیر منطقه همدان اضافه کرد: با توسعه سبد سوختی مصرف گاز طبیعی فشرده، در همین بازه زمانی روزانه به طور میانگین 347 هزار مترمکعب گاز سی ان جی توزیع و به مصرف رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها