نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه محلات کمبوها و نیازمندی‌هایی وجود دارد، گفت: ارتقا تجهیزات ورزشی در روستاها را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۱۳۵۵۱۶۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، احمد حسین فلاحی در مراسم اختتامیه ورزش شهروندی همدان، با بیان اینکه همه اهداف ما از تحرکات و ورزش‌ها حفظ سلامتی جسم است، اظهار داشت: در دعای کمیل هم به حفظ سلامت جسمانی در مسیر خدمت الهی اشاره شده است‌.

فلاحی با اشاره به اینکه همه ما موظفیم از ورزشکاران حمایت کنیم، تصریح کرد: باید نسبت به ورزش‌های محلات توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه محلات کمبوها و نیازمندی‌هایی وجود دارد، گفت: ارتقا تجهیزات ورزشی در روستاها را در دستور کار داریم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: به روستاها رفتیم تا اگر نمی‌توانیم سوله‌ای تهیه کنیم لااقل چمن مصنوعی در اختیارشان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش محلات گلایه‌مندی‌هایی وجود دارد، اظهار داشت: این گلایه‌ها به جا بوده و باید برای رفع آن تلاش کنیم‌.

محمد علی محمدی فرماندار همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: کار کردن در محلات با بضاعت اندک و تنوع سلایق بسیار سنگین و طاقت‌فرسا است.

وی با بیان اینکه یک تفاهمنامه‌ای بین فرمانداری و شهرداری همدان منعقد شده، تصریح کرد: با این تفاهمنامه در سطح محلات از بضاعت ادارات و سازمان‌های مختلف برای ورزش محلات استفاده خواهیم کرد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه باید به ورزش محلات کمک کنیم، اظهار داشت: محلات کم برخوردار به کمک و توجه بیشتری نیاز دارد.

محمدی به استعداد یابی در مناطق اشاره کرد و گفت: باید کمکم کنیم تا استعدادها پیدا شود و همدان جایگاه واقعی خود را در حوزه ورزش پیدا کند.

سید مسعود حسینی شهردار همدان هم در این مراسم، اظهار داشت: در همدان 17 هزار نفر درگیر ورزش محلات هستندکه آماری بی‌نظیر و برای شهرداری یک افتخار است.

وی افزود: هرچه این آمار بیشتر شود نشان‌دهنده شادابی اجتماعی ما است.

شهردار همدان با بیان اینکه 2 هزار نفر در مسابقات ورزشی شرکت کردند، گفت: تیم‌های فوتبال اتحاد سنگ سفید و المپیک پرسی‌گاز به عنوان تیم‌های برنده معرفی شدند.

حسینی با تاکید بر اینکه باید تیم استعدادیابی را فعال کنیم و نگاه ویژه‌ای به مسابقات محلات باشد، تصریح کرد: باید کمبودها را برطرف و از تیم‌های بومی حمایت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها