مقدماتی جام جهانی 2022 قطر

ایران - لبنان؛ شام آخر اسکوچیچ؟

«مهدی طارمی» و «علیرضا جهانبخش» به دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان خواهند رسید اما هنوز وضعیت سامان قدوس مشخص نیست.
کد خبر: ۱۳۵۹۶۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در دیدار این تیم برابر کره جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نتوانست از مهره های کلیدی خود از جمله مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس استفاده کند و در نهایت با قبول شکست برابر این تیم در دیداری خارج از خانه صدر جدول را از دست داد.

در شرایطی که تیم ملی ایران آماده بازی روز سه شنبه برابر لبنان می‌شود، جهانبخش و طارمی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، برای بازی مقابل لبنان مهیا شده‌اند اما وضعیت سامان قدوس هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جهانبخش هم‌اکنون در ایران به سر می‌برد و قرار است خودش را به جمع ملی پوشان در مشهد برساند. مهدی طارمی نیز برای ابتدای هفته پیش رو، بلیت ورود خود را دریافت کرده و به بازی برابر لبنان می‌رسد. تنها مساله در حال حاضر به شرایط کنونی سامان قدوس باز می‌گردد و باید دید آیا اسکوچیچ او را در بازی آخر در اختیار خواهد داشت یا خیر.

تیم ملی فوتبال ایران در نهمین بازی خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز گذشته به مصاف میزبان خود کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا با ۲۲ امتیاز به رده دوم گروه نخست سقوط کند.

در این گروه با توجه به شکست ایران برابر کره، صدر این گروه دستخوش تغییر شد و کره ای ها با ۲۳ امتیاز بالاتر از همه تیم های این گروه قرار گرفتند، ایران با اختلاف یک امتیاز در رده دوم است و تیم های امارات و عراق نیز با ۹ و ۸ امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند. لبنان و سوریه نیز با ۶ و ۵ امتیاز رده های پنجم و ششم این گروه را به خود اختصاص داده اند.

شاگردان اسکوچیچ در آخرین بازی خود در این گروه روز سه شنبه ۹ فروردین ماه در مشهد میزبان لبنان خواهند بود و کره نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف امارات می رود.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها