فرمانده عملیات حشد الشعبی در نینوا:

داعش ۱۱ عراقی را ربود و ۴ چوپان را سربرید

منابع عراقی از انجام یک عملیات غافلگیرانه در استان «نینوا» توسط نیروهای «حشد الشعبی» خبر دادند و اعلام کردند که در جریان عملیات مذکور یکی از سرکردگان داعش بازداشت شده است.
کد خبر: ۱۳۵۹۶۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیروهای حشد الشعبی در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. نیروهای حشد الشعبی عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیری های داعش ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، منابع عراقی اعلام کردند که نیروهای حشد شعبی یک عملیات غافلگیرانه را در استان «نینوا» انجام دادند. طبق اعلام منابع مذکور، این عملیات در مناطق موسوم به «سهل نینوا» انجام شد.

بنا بر اعلام فرماندهی عملیات نینوا، عملیات نیروهای حشد شعبی در این استان در نهایت به شناسایی و بازداشت یکی از سرکردگان داعش منجر شد. گفته می‌شود که تروریستِ بازداشت شده پیشتر تحت تعقیب قرار داشته است.

گفتنی است، پیشتر نیروهای «حشد شعبی» در عملیات‌هایی جداگانه در استان‌های دیالی، صلاح الدین و الانبار، شمار زیادی از بقایای عناصر داعش را در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت کرده بودند. فرماندهان حشد شعبی بر پاکسای کامل مناطق مختلف از لوث بقایای داعش تأکید دارند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها