احتمال حضور یا عدم حضور مهدی طارمی در اردوی تیم ملی ایران برای بازی با لبنان به یکی از ابهامات اصلی رسانه‌های پرتغال تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۳۵۹۵۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، تست کرونای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو یکشنبه گذشته و دقایقی پیش از بازی با بواویشتا در هفته بیست و هفتم لیگ پرتغال مثبت اعلام شد.

طارمی به همین دلیل نتوانست به اردوی تیم ملی برای بازی با کره جنوبی اضافه شود و برای طی کردن دوره یک هفته‌ای قرنطینه، به منزل خود در پورتو رفت.

باتوجه به پایان قرنطینه طارمی در روز شنبه آینده (دو روز دیگر) و در پیش بودن بازی ایران با لبنان در آخرین دیدار از رقابت‌های انتخابی جام جهانی (سه شنبه هفته آینده - ۹ فروردین) مشخص نیست که آیا این مهاجم در پرتغال می‌ماند و یا به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی حرفی در این مورد نزد و در واکنش به غیبت طارمی و جهانبخش تاکید کرد که ایران بازیکنان خوب دیگری برای جایگزینی دارد.

این موضوع برای رسانه‌های ورزشی پرتغال هم مبهم است و خبرنگاران این کشور پیگیر وضعیت طارمی هستند.

«فرانسیسکو سبه» خبرنگار روزنامه اوژوگو در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت که منتظر شنیدن خبرهای جدید از ایران و اسکوچیچ است چرا که باشگاه پورتو خبری از شرایط طارمی نمی‌دهد.

«پدرو کادیما» از روزنامه ابولا و «میگوئل ماچادو» از روزنامه رکورد پرتغال هم پیگیر وضعیت طارمی بوده و خواهان گرفتن اطلاعات به روز و جدید از طرف تیم ملی و فدراسیون ایران هستند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها