فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده نزدیک و تا قبل از سوم خرداد امسال از په‍پاد‌های برد بلند ارتش و موشک‌های ضد زره رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۹۴۳۵
به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع مرزبانان شهرستان زیرکوه اظهار داشت: در آینده نزدیک و تا قبل از سوم خرداد از پهپاد‌های بردبلند مجهز شده که بتوانند در هر شرایط اقلیمی عملیات‌های ویژه انجام دهند و از انواع موشک‌های ضد زره که به سامانه‌های روز مجهز شده‌اند رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از نیروی زمینی امروز در مرز‌ها مستقر هستند اظهار داشت: دشمنان ما بیش از ۴۳ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد انواع ترفند‌ها را علیه ما امتحان و آزمایش کرده‌اند و به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به عنوان یک سرباز این آب و خاک به دشمنان توصیه می‌کنم دست از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بردارند و بدانند اگر حماقت کنند به هر نحوی به کشور ما تعدی و تجاوز کنند آن‌ها پایان دهنده نخواهند بود و در کوتاه‌ترین زمان، تومار ننگین آن‌ها را در هم خواهیم پیچید.

امیر حیدری به همراه امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور در این سفر از پاسگاه‌های مرزبانی و پایگاه‌های پرگان، میل ۵۷ و گله حوض بازدید و با پرسنل و سربازان ارتش و نیرو‌های مرزبانی دیدار و گفتگو کرد.
 
منبع: خبرگزاری تسنیم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها