در اولین روز از ماه مبارک رمضان وآغاز سال جدید مطرح شد

شعار سال در تابلو ها خلاصه نشود

مدیر کل تعاون روستائی استان در بازدید سرپرستی موسسه جام جم عنوان کرد

ذخیره سازی و توزیع 830 تن میوه در ایام عید در استان چهار محال و بختیاری

مدیر کل تعاون روستائی در بازدید سرپرستی موسسه جام جم در استان از ذخیره سازی و توزیع 830 تن میوه در شهرستانهای ده گانه استان چهار محال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۳۰۷

به گزارش جام جم آنلاین-استان چهار محال و بختیاری؛ افشین حیدری چالشتری مدیر کل تعاون روستائی ظهر امروز پنچشنبه در بازدید سرپرستی موسسه جام جم در استان از ذخیره و توزیع مناسب 830 تن میوه در ایام قبل عید و همزمان در ایام نوروز خیر داد.

ذخیره و توزیع دقیق میوه شب در نوروز 1401

افشین حیدری چالشتری تصریح کرد: امسال 475 تن پرتقال و 306 تن سیب زرد و قرمز و همچنین 50 تن میوه مازاد در صورت کمبود جهت تزریق در بازار استان و شهرستان های ده گانه استان ذخیره و به بهترین شکل با همکاری دستگاه های مرتبط توزیع شد.

تهیه سیب و پرتقال با کیفیت و مرغوب از سمیرم استان اصفهان و قائمشهر مازندران

حیدری چالشتری در ادامه افزود: سیب با کیفیت و مرغوب از شهرستان سمیرم استان اصفهان تهیه و خریداری و همچنین پرتغال مرغوب با قیمت مناسب از شهر قائمشهر شمال تهیه و خریداری شد.

تلاش می شود مردم در ایام پایانی سال و نوروز مشکلی جهت تامین مایحتاج ضروری نداشته باشند

مدیر کل تعاون روستائی استان گفت: تمام تلاش پرسنل سازمان تعاون روستائی این است که مردم استان  چهار محال در ایام پایانی سال و همچنین نوروز 1401 میوه خوب مرغوب و با قیمت مناسب در دسترس این عزیزان باشد.

تقدیر و تشکر از مدیران سازمان تعاون روستائی و جهاد کشاورزی استان

شایان ذکر است در پایان این بازدید سعید بیاتی اشکفتکی سرپرستی موسسه جاجم در استان از زحمات و تلاش های پرسنل خدوم و مدیران سازمان تعاون روستائی  که در جهت تامین مایحتاج و ارزاق عمومی مردم تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمودهو ابراز امیدوار نمود این مدیریت جهادی و همت والا تا پایان سال جدید ادامه دار و مستمر باشد.

هماهنگی و نظارت دقیق بر بازار شب عید در استان چهار محال و بختیاری

گفتنی است امسال با هماهنگی دستگاه های مرتبط و همکاری سازمان جهاد کشاورزی و معاونت خدمات بازرگانی و همت مدیر کل تعاون روستائی و پرسنل خدوم این معاونت برای اولین بار میوه شب عید و گوشت و مرغ منجمد در اختیار عموم مردم قرار گرفت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها