سیاست ما درباره آمریکا با رفت‌وآمد اشخاص تغییر نمی کند باید قوی شویم تا مأیوس شوند
رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی بمناسبت سالروز ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع):

سیاست ما درباره آمریکا با رفت‌وآمد اشخاص تغییر نمی کند باید قوی شویم تا مأیوس شوند

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران، عید نوروز و سال نو را از جانب خود، مجمع نمایندگان و شورای خلیفه‌گری ارامنه و جامعه ارمنی، به رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۵۹۲۷۰
به گزارش جام جم آنلاین، متن این پیام به شرح ذیل است:


محضر مبارک آیت الله سیدعلی خامنه‌ای
رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

با درود و سلام و با دلی آکنده از مهر الهی، عید سعید و فرخنده نوروز و فرا رسیدن بهار طبیعت را از جانب خود و مجمع نمایندگان و شورای خلیفه‎گری ارامنه تهران و جامعه ارمنی ایران به پیشگاه آن مقام معظم تبریک گفته و از باری‎تعالی طول عمری پرثمر برای حضرتعالی مسئلت می‏داریم.
عید باستانی نوروز، که با رستاخیز طبیعت عجین است، چشم دل را گشوده و انسان را به سوی افق ابدیت روانه می‎سازد.

بیش از دو سال است که جامعه ایرانی همچون دیگر نقاط جهان متأثر و درگیر ویروس کرونا شده است در این مدت متأسفانه بیش از یکصد و سی هزار نفر از هموطنان عزیزمان را بدلیل این بیماری از دست داده‌ایم. خدا را شاکریم در سایه رهبری مدبرانه آن حضرت و سعی و کوشش و جانفشانی دانشمندان عزیز و جهادگران سلامت کشورمان و همچنین به واسطه حمایت‌ها و تلاش‌های دولت خدمتگزار موفق به تولید تعداد قابل توجهی واکسن ایرانی ضد کرونا گشته‌ایم که این امر در تمام دنیا بی‌نظیر و بی‌سابقه است و نیز موفق شده‌ایم علی‌رغم تمام محدودیت‌های موجود ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار واکسیناسیون عمومی را در سطح بسیار وسیع و قابل توجه انجام دهیم و مهمترین نتیجه و تأثیر آن را هنگام شیوع سویه جدید اومیکرون و در پیک ششم شاهد بودیم به طوری که در سایه لطف خداوند با کمترین آسیب‌ها در حال گذر از آن هستیم و ان شاالله در سال جدید ریشه‌کنی این بیماری را در سطح جهان شاهد خواهیم بود.

از خداوند متعال درخواست داریم تا در سال جدید همچون سالیان گذشته با بهره‌مندی از رهنمون‌های حضرتعالی گام در مسیر پیشرفت و تعالی سرزمین‌مان برداریم، مسیری که مملو از سلامتی، اقتدار، عزت و رهایی از ظلم و ستیز استکبار باشد.

دعاگـــو
اسقف اعظم سیبوه سرکیسـیان
خلیفــه ارامنــه تهــران
 
 
منبع: ایسنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها