معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق ضمن محکوم کردن اعدام شیعیان عربستان توسط آل‌ سعود، گفت: رژیم سعودی تهدید بزرگی برای جهان محسوب می شود.
کد خبر: ۱۳۵۸۵۸۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی در واکنش به اعدام بیش از ۸۰ شهروند معارض عربستانی به‌دست رژیم آل‌ سعود، گفت: رژیم سعودی همچنان به نقض حقوق‌ بشر و دشمنی با انسانیت ادامه می‌دهد.

وی افزود: جنایت اخیر آل سعود از جمله شدیدترین جنایات این رژیم به‌شمار می‌رود که طی آن، جمعی از شهروندان شیعه عربستانی و اتباع سایر کشورها که در پی آزادی و عدالت و کرامت بودند، اعدام شدند.

این شخصیت عراقی با تأکید بر اینکه رژیم سعودی از طریق متهم کردن قربانیان به اقدامات تروریستی، درصدد فریب افکار عمومی است، ادامه داد: این رژیم با گرایش‌های طایفه‌گرایانه ضدانسانی و کارنامه‌ای مملو از جنایت و تروریسم سیاه، نه‌تنها برای منطقه بلکه برای اغلب کشورهای دنیا تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود.

وی ضمن فرا خواندن همه شرافتمندان و آزادگان جهان برای مقابله با رفتارهای غیرانسانی، مفتضحانه و جنایت‌بار آل‌سعود، خاطرنشان کرد: این سوابق جنایی روز به‌ روز به سست شدن پایه‌های رژیم سعودی و زوال ابدی آن منجر می‌شود؛ چرا که گزند ظالم به خودش بازمی‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها