مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد؛

کسب رتبه اول از بین ۳۳ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: طرح های پژوهشی، پیشگیری از زوال بلوط و تاثیر طرح های منابع طبیعی در حوزه آبخیز ریمله توسط اعضا ارائه و پیشنهادت دوستان نیز مد نظر واقع گردید.
کد خبر: ۱۳۵۸۴۹۵
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: شیرزاد نجفی اظهار کرد: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته، تا کنون چهار فقره در راستای طرح پژوهشی ارائه شده که دو طرح آن خاتمه یافته و قرارداد دو طرح دیگر در حال منعقد شدن است.
 
نجفی تصریح کرد: در راستای کنترل و مبارزه با زوال بلوط، کارگروه مربوطه تشکیل گردید، که در همین راستا در جریان سفر ریاست جمهوری به استان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای کنترل و پیشگیری از زوال بلوط تخصیص داده شد.
 
وی به پیگیری لازم جهت استقرار مرکز تحقیقات بلوط در استان لرستان که در حال انجام است، گریزی زد و عنوان کرد: منابع طبیعی در این ارتباط خواستار همکاری و همراهی دانشگاه لرستان، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و همه صاحب نظران حوزه منابع است.
 
این مقام مسئول اقدامات و پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه مبارزه با آفات و بیماریها و سایر فعالیت ها را مهم برشمرد و عنوان نمود: در حوزه آبخیزداری، مبارزه با آفات و بیماری ها و... کارهای مهمی صورت گرفته که در آینده شاهد اثربخشی تمام تحقیقات و فعالیت های اجرایی در این حوزه ها خواهیم بود.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها