حیات من از آن تو

به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری ارزش آفرینان امتیاز « شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای حیات » با هدف کمک به افزایش سطح توان اقشار کم درآمد و متوسط جامعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹در حوزه صنعت خرده فروشی خانوار با شعار "حيات من از آن تو" آغاز نموده است.
کد خبر: ۱۳۵۸۴۴۸
 
حیات من از آن تو
 
 
 
تمرکز بر زنجیره ارزش از ماموریت های اصلی این شرکت بوده که در نتیجه  با یک هماهنگی سراسری بین تمامی اجزای چرخه خرده فروشی، مخصوصا تامین کنندگان معظم کالاهای قابل ارائه در سطح فروشگاه ها منجر به خلق ارزش در رسالت این شرکت شده است.

حیات مارکت برنامه توسعه فروشگاه ها را در فاز های مختلف تاکنون اجرا کرده است و با توسعه فروشگاه ها در سال اول افتتاح ، موفق به ایجاد ۱۵۵۰۰ شغل مستقيم و غیر مستقیم گردیده که با عنایت حق تعالی این برنامه کار آفرینی تا ۵ سال آينده ادامه خواهد داشت و همچنین توانسته حجم زیادی از مصرف کنندگان را به دلیل قیمت های به شدت مناسب و رقابتی به سوی خود سرازیر کرده است.

 ماموریت این شرکت بهینه کردن فرآیندهای تاثیر گذار در صنعت خرده فروشی است که نتیجه آن عرضه محصولات از برندهای معتبر و خدمات به صرفه با بهترین کیفیت، با دسترسی آسان، به مشتریان گرامی خواهد بود. از جمله این فرآیند ها، تمرکز بر ابزار های نوین، از جمله فروش تلفنی ، اینترنتی و ... می توان اشاره نمود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها