سرپرست مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان گفت:

پویایی جوانان با سازمان‌های مردم نهاد ارتباط مستقیم دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری 100 برنامه فرهنگی ورزشی هم‌زمان با هفته جوان در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۸۴۰۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: هفته جوان از ٢١ اسفند ماه آغاز می شود و هر روز این هفته نامگذاری خاصی دارد که روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) جوان ایرانی به نام «امید به آینده و نسل ما می توانیم» می باشد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط معاونت جوانان اداره کل و با همکاری و همراهی مجمع جوانان، خانه جوان و سازمان‌های مردم‌نهاد برنامه‌های متنوعی در این هفته تدارک ‌دیده‌شده که برنامه ها با عطرافشانی قبور مطهر شهدای همدان آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به پیش بینی اجرای 100 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان گفت: دیدار جوانان استان با ائمه جمعه، تجلیل از جوان برتراستان، برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع)، برپایی میز خدمت به جوانان در نماز جمعه و نقاط مختلف استان ، ارائه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده، درختکاری و نمایش خیابانی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته جوان در شهرستان‌های مختلف استان همدان است.

وی با اشاره اجرای طرح جوانی کارت در هفته جوان گفت: طرح جوانی کارت از برنامه هایی است که به همت خانه جوان و جمعی از تشکل های مردم نهاد اداره کل برای هفته جوان در نظر گرفته شده است و جوانان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر کلمه جوانی را به شماره 09050184945 پیامک نمایند تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با متقضایان و جوانان تماس بگیرند.

سیفی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در هفته جوان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان مسابقات ورزشی ویژه جوانان استان در 5 رشته ورزشی از روز شنبه در همدان آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دارای ۱۵۲ سازمان مردم‌نهاد جوان است، گفت: طی یک سال گذشته با همراهی همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان همدان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در حوزه ورزش و جوانان انجام شده که نویدبخش روزهای بسیار خوب برای آینده است.

newsQrCode
برچسب ها: همدان ورزش جوانان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها